mijn schoonzusje verwacht binnenkort haar eerste kindje en nu leek het mij leuk om als kadotje voor haar een bedeltje voor haar pandora armband te kopen. Is dit een leuk kadotje of zouden jullie voor iets anders gaan? Welke bedel zouden jullie kiezen? Alvast bedankt voor de reacties
Jongen of een meisje. Of een bedel met de beginletter van de naam van het kindje. Ik heb bij de geboorte van beide kinderen een bedeltje gekregen van mijn man.
Ik heb van mijn moeder bij de zwangerschap van mijn eerste een pandora ketting met jongenskoppie gekregen en aan beide zijden van het koppie een bedel van een bloem Met de 2e zwangerschap kreeg ik een engeltje omdat ik een mk kreeg en de 3 e een meisjes koppie Ik ben er onwijs blij mee doe het echt nooit af ik vind het dus een prima idee !
Ik heb voor de geboorte van onze zoon de Pandora kinderwagen bedel aan een ketting gehad van collega's en van mijn man een Swarovski speen aan een ketting. Vond het allebei superleuk! Zeker als je schoonzusje al een Pandora armband heeft is het een leuk kado!
Je hebt er ook één van een moeder met een kind in haar schoot. Vind ik zelf heel mooi. Het is wel een wat moderne versie.
Ja leuk idee! Ik heb na de geboorte van mijn 2e zoon een pandora armband gekregen met 2 jongetjes eraan en een hartje. Ik zou denk voor een jongentje of meisje gaan.
Ik heb deze gekregen bij de geboorte van mijn dochter: Pandora - P258 - Bead Baby Schoentje (Meisje) - pa79403pcz Je hebt 'm ook met een blauw steentje voor een jongen. Ik vind 'm nog steeds heel mooi!
Ik heb de bovenste bedel van onderstaande site. Het is geen echte Pandora maar hij past er wel op. Moeder en kind | ONLINE JUWELIER | Sieraden en Horloges
ik heb zelf bij de geboorte ziler met gouden speentje eraan gekregen, vond ik super! tijdens mijn zwangerschap de kinderwagen, die met het speentje ivm. goud is wel iets duurder geloof ik