Hallo dames, sinds ik zwanger ben kom ik moeilijk in slaap! Nu had ik ergens gelezen dat lezen ontspannend werkt, maar geen thrillers. Dus kan iemand mij vertellen wat leuke, mooie en/ of makkelijk leesbare boeken zijn? Alvast bedankt!!
Sofiie Kinsella leest altijd wel lekker weg en Saskia Noort ook altijd wel. Zijn echte vrouwen boeken.
Denk dat je niet een TE mooi boek moet kiezen, want dan kun je het niet wegleggen Ik zou ook kiezen voor een luchtige chicklit
Ik heb de twilight saga echt in 1 ruk uitgelezen!! en inderdaad de shop a holic reeks is ook erg leuk, al moet ik zeggen dat ik niet alle boeken van sohpie kinsella kan waarderen. Ik vind de boeken van rachel gibson ook echt aan te raden!! Verslingerd aan jou en undercover lover! lezen lekker makkelijk weg en zit een leuk verhaal in!
Jaaa de twilight saga kon ik idd niet neerleggen, zo verslavend! Heerlijk zo'n fantasie wereld Ik heb nu de shopaholic box met 6 boeken besteld, ik hoorde al meerdere dames over deze reeks. Dus ben benieuwd, kan niet wachten!! Dames kom maar op met nog meer aanraders! Meiden die gereageerd hebben, dank jullie wel!!!!
Als je dat leuk vindt moet je ook zeker de Academicus Vampyrus boeken lezen.. Héérlijk! Ik ben nu bezig in deel 4 en kan echt niet wachten tot ik deel 6 uit heb
Life of Pi - geen idee hoe die in het Nederlands heet ( leven van Pi? ). Geweldig mooi boek! Licht filosofisch, iets wat echt tot de verbeelding spreekt!! En anders: Extreem luid en ongelofelijk dichtbij!
De theeroos van Jennifer Donnely, zo mooi! Leest heerlijk weg, mooi verhaal. En prachtig vervolg van de winterroos. Echt een aanrader, ik ben er opnieuw weer in begonnen vorige week!
Lijkt me een prachtig boek! Lees ook alleen maar goede reviews. Heb net een bod uitgebracht op marktplaats waar ie te koop op staat
In het heel luchtige genre kan ik je Lauren Weisberger aanraden (duivel draagt Prada, Chanel chic, dat soort titels). Leest lekker weg, gaat nergens over, pure ontspanning. Wil je iets met wat meer diepgang, neem dan inderdaad Life of Pi (en vooral niet Virgil & Beatrice van dezelfde schrijver, ik ben daar helemaal beroerd van geweest...). En ik heb de boeken over Harry Potter allemaal wel tig keer gelezen. Blijven leuk! Of andere spannende kinderboeken, van Tonke Dragt, Jan Terlouw, Thea Beckman, Paul Biegel. Leuk, mooi geschreven, nooit té spannend.
Oh en ik vergeet het boek heerlijk vals te noemen! heerlijk boek! even inkomen maar dan is het echt een lekker verhaal!! Weet even niet meer wie het schreef maar op de kaft staat een rood hart met witte achtergrond
ooh leuk! het boek zal je gelijk aangrijpen! het boek is niet zo bekend, dat vind ik wel vreemd, maar het vervolg is nog dikker en ook zo gaaf!
Academicus Vampyrus | Richelle Mead | 9789048805808 - Gratis verzending bij Cosmox Alleen wel een beetje prijzig.. Hier deel 1 t/m 3 bij Kruidvat gehaald, deel 4 bij Bol.com. Deel 5 en 6 had ik ook besteld bij Bol.com, een maand op gewacht en nu kreeg ik 2 dagen terug ineens een mail dat ze niet meer leverbaar waren :x Heb deze 2 delen nu net bij Cosmox besteld!
Zijn de beide serie's te verkijgen op ebup? Ik kan niks vinden idg. (de roos trilogie en vampirus academys)
de vampieren boeken heb ik gevonden. De roos trilogie niet. Maar heb een ook een ander soortgelijke mooie serie gevonden. De onsterfelijken van Alyson Noël.. ben benieuwd