Mijn Asus tablet gaat zo langzamerhand naar de haaien. Ik wil graag een betrouwbare tablet. Wie heeft er zo een?
Samsung note 10.1 supertablet die na 2 jaar nog steeds geweldig is. Ben ook helemaal verliefd op de note pro van samsung trouwens. Dit Kindle Fire HDX-Tablet: das Tablet für fesselnde Unterhaltung, handliches Tablet, bestes Tablet für Apps schijnt ook een supertablet te zijn.
Ik zweer bij de ipad... We hebben ook een samsung, maar die vind ik minder fijn. Wij hebben nog de ipad 3 en die hebben we ondertussen 3 jaar en doet het nog goed en gebruik hem dagelijks.
Hier hebben we een samsung tab3. Zou ik nooit meer voor kiezen. Lopen na een tijd veel vast en hij is laaangzaaaamm....
Wij hebben een iPad en een Samsung tablet, maar ik vind de iPad 10x fijner! Ik vind dat de batterij van de iPad veel minder snel leeg is, de Samsung moeten we veel vaker opladen. In gebruik vind ik de iPad ook makkelijker.
Hier helemaal geen last van een leeglopende batterij bij mijn samsung. Wat vind je dan makkelijker bij de iPad? Is dat niet meer wat je gewend bent ook? Ik vind een iPad namelijk veel moeilijker
Dan ligt het misschien aan de Samsung tablet zelf. Moet hem toch echt wel na een paar dagen weer opladen terwijl hij echt niet veel gebruikt wordt. Dat zou best kunnen. Heb ook een iPhone dus idd wel Apple gewend.
Voor de note kan ik je trouwens de app Papyrus aanraden. Een notitie-app die prettig samenwerkt met de pen van samsung