M'n vriend heeft een kleine hernia en ligt nu in het ziekenhuis. Erg sneu allemaal en hoop dat het gauw beter met hem gaat. Alleen is het aan hem ook heeeeeeel erg te merken dat ie pijn heeft. Vloeken, schelden, kreunen, huilen, hijgen etc. etc. Doodspijn op z'n gezicht (waardoor ik weer snap waarom mannen niet hoeven te bevallen ) Hoe is dat bij jullie vriend/man? Zijn ze ook zo kleinzerig?
Pff.. hier ook zo eentje.. als ie alleen maar een schrammetje heeft is het net of hij bijna dood gaat Maar hernia is volgens mij niet niks! Beterschap!
hahahaha als mannen eenmaal wat mankeren denken ze inderdaat dat ze dood gaan. God wat zijn ze dan zielig. Maar als de vrouwen wat hebben die moeten zich dan maar niet zo aanstellen
Die van mij is ook bijna nooit ziek, maar als er dan iets is...tjongejonge. Een gekerm en gedoe hahaha
Mijn man is een bikkel. ik moet hem als hij ziek is helpen herinneren dat ie beter even rustig aan kan doen, omdat ie dan sneller omgeknapt is
Wauw, dat heb je goed voor elkaar Ach ja, ik probeer hem nu ook wat meer credit te geven hoor, een hernia is natuurlijk wel weer een graadje erger dan een griepje. Maar die zwangerschapshormonen zorgen ervoor dat ik me overal aan irriteer... en dan is het echt DRAAAMAAA om dat gekreun en gesteun aan te moeten horen
die van mij is ook een bikkel....doet het nooit eens rustig aan en als ie wat heeft bijv. een diepe snee in zijn vinger dan vertikt ie het om het na te laten kijken..doet er een pleister op en gaat gewoon weer verder... soms is dat ook best zorgelijk!
Ja maar dat heeft m'n vriend ook wel weer. Naar de dokter gaan? Ho maar.. ik moet hem echt pushen om daarheen te gaan, anders blijft ie gerust een tijd doorlopen met klachten.
Haha ja heel bekend, owee als ie wat heeft!!!Hij kan zo gaan voor een Oscar Maar ja, Hernia is idd niet niks, maar toch gaan wij vrouwen er beter mee om, loop nu al meer dan anderhalf jaar met een recidief hernia (2e hernia op dezelfde plek), heb er nog heel lang mee doorgewerkt, en doe gewoon mijn ding iedere dag. Een vriend van ons, precies hetzelfde verhaal als ik, alleen is hij o zo zielig! whahahahaha Kerels Ik heb al vaker geroepen dat het maar goed is dat wij vrouwen het kind moeten dragen en baren, anders was de wereldbevolking sterk gedaald
de mijne is nie kleinzerig. Die moet je ook praktisch meeslepen naar de dokter als het erom gaat. maar dan kijken we naar zo'n docu over bevruchting en het verloop van de zwangerschap en dan krijgt ie weke knieen als ie een close-up van bloed ziet (dus in het lichaam!)... zal wat worden #-o
Jaaaah...mannen zijn mietjes! Over het algemeen dan. Ik ben Medisch Centralist op de dokterspost, kan er alles over vertellen. Een Tetanusprik!!Help, ze hangen meteen in de gordijnen!!Stress allom, zweten, ze trekken wit weg,poeh poeh. Oorontsteking bij de volwassen man? Ze hangen aan de telefoon of ze bijna dood gaan, je zou bijna een ambulance sturen, zo erg gaan ze tekeer.Het is pijnlijk...jaja...maar wees een MAN!Denk aan al die kleine kindertjes, die hebben het zo vaak. Mijn eigen mannetje...de schat...ach die kan zoooo ziekjes zijn.Tja, paracetamolletje, even heel begrijpend doen en kusje erop...over! 8) Mannen laten bevallen? Dames toch, dan is het menselijk ras in no time uitgestorven!!Nee hoor, nou zegt mijn hubbie enthousiast "leuk toch, een derde, we gaan ervoor", de tweede bevalling ging zo vlot en snel, die was je snel vergeten, toch?" Ja hoor, schatje, tuurlijk, wij zijn immers vrouwen, bikkels zijn wij, wat "zwakke"geslacht.!!
hahahaha moet wel lache om dit maar idd over het algemeen zijn het watjes mijne hoor ik nooit dus ik kan over die van mij niets zeggen moet ik ook zeggen mankeerd hij ook bijna nooit iets maar als hij iets mankeerd hoor ik hem er niet over hij meld het en daarmee is de kous af dus geen gejammer komt het misschien ook dat ik hem eens flink te pakken heb gehad( ikkes is nurse ) meneer heeft namelijk een bloedhekel aan rectaal tempen hahaha en tja dat hoort er nu eenmaal bij als je koorts hebt zuster wil wel weten hoe hoog de koorts is
haha ik moet ook wel lachen net zoals Deb als ik dit allemaal lees.. gelukkig hoor ik de mijne nooit als hij iets heeft zegt ie altijd het is niks en gaat wel over echt hij steld hem nooit aan, maak me eerder zorgen om hem dan hijzelf hihi, en als ik niet lekker ben verzorgd hij me heel goed, zoals ontbijt op bed en dat soort dingen zo lief!!
Heel herkenbaar allemaal. Die van mij is een bikkel maarja, werkt hard, leeft af en toe op ibuprofen...maar kan af toe ook vreselijk goed acteren. Daar zijn het mannen voor .
Nee, hier helemaal niet ! Hij is nooit ziek, en gaat ook met andere zaken nooit naar een dokter of zo. Ik ben altijd de bezorgde hier ! Nee, mijn man is absoluut geen mietje, gelukkig ! Ik maak me steeds zorgen om hem ... zijn de hormonen denk ik. Nu is hij even weg, maar ben dolblij als hij dadelijk weer thuis is. Kan wel huilen dan ! Groetjes, Nikki F
Nee, mijn man is absoluut geen mietje, hoor! Hij heeft wel eens wat, net als ieder ander, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat hij naar een dokter is gegaan. Ik heb hem een keer in het ziekenhuis gezien, en toen was hij echt te ziek om te kunnen zeuren of iets dergelijks. Ik geef het ronduit toe....als er bij ons eentje een mietje is, dan ben ik dat zelf wel! Ik ben pas echt kleinzerig! De huisarts is mijn beste vriend!
Heel herkenbaar haha Hier ook ene: als ie wat heeft dan doet ie alsof zijn laatste uur geslagen heeft!
mijn heeft onlangs een hersenmerg punctie gehad onder in zijn rug ( heel pijnlijk ) hij zei alleen hmz dat was niet grappig dus een bikkel ? denk het wel