Haha hier zou ik dus allemaal echt niet voor gaan. Zo zie je maar weer dat het erg lastig is via een forum!
Klopt idd!! Iedereen ervaart het anders! En het is ook maar net wat je bent gewend. Ik zou bijvoorbeeld ook niet gaan voor Winsum, ten boer, Zuidhorn, Groningen, haren, Scheemda, midwolda ofzo. Het verschilt heel erg. Daarom kan je het beste een hotel in de buurt boeken en sfeer gaan proeven.
Ja dat klopt! Als ik geen kinderen zou hebben (en twee keer zoveel geld haha) zou ik wel in Zuidlaren, Glimmen, Eelde/Paterswolde willen wonen. Groningen stad beviel ook wel hoor, maar ik mis toch altijd de Brabantse gezelligheid
Jaaa inderdaad de wat "luxere" plaatsen. Platgroningers zouden zeggen de "bekakte" plaatsen, of voor mensen van de wat hogere stand Maar idd Zuidlaren is ook erg gezellig om te wonen! 2x zoveel geld? Tegenwoordig is dat 4x denk ik Stadskanaal richting Borger, drouwen etc is ook erg leuk en gezellig vind ik persoonlijk
Haha ik ben zelf verre van bekakt of hogere stand, ik vind de oude huizen daar vooral mooi en veel mooi groen maar het is allemaal wel een tandje sjieker ja! In Haren bijvoorbeeld zouden wij voor mijn gevoel niet passen, maar misschien geldt dat ook wel voor alles wat ik net noemde haha geen idee!
Als huizen betaalbaar zijn betekent het vaak iets. Zelf naar Zeeland verhuist, dacht er als Brabantse wel te aarden. Heb er nog geen 12 maanden gewoond en toen stond er al weer een te koop bord in de tuin.
Ik snap wat je bedoelt! Wij zijn er ook te nuchter voor dus zullen er ook niet tussen passen, maar ben het 100%met je eens qua woningen en omgeving