Ik heb geen tijd om naar de sportschool te gaan, dus ik wil graag thuis voor de tv wat doen. Ik heb nu een dvd'tje gekocht, dat heet Step-Aerobics - the ultimate workout. Wat een teleurstelling. Ik word er helemaal niet moe van. Ik zoek iets in het kader van Les Mills, echt iets professioneels, wat een beetje moeilijk is qua choreografie zodat ik echt mijn best moet doen en echt ga zweten. Ik heb een step staan, maar ik vind aerobics ook leuk. Op internet kan ik echt niks leuks vinden. Op de dvd die ik nu heb waren de recensies veelbelovend, maar het valt me echt tegen. Wie weet er een goeie dvd?
ik weet geen goede dvd voor steps of earobics wel vind ik zumba aan te raden!!! is erg leuk om te doen en ik heb altijd spierpijn!! ben inmiddels sinds ik het doe ook al 5 kilo afgevallen ondanks alle stress en vreetbuien die ik daardoor heb gehad denk dat ik het nu anderhalf maand doe ongeveer
Deze vind ik echt goed, hij put ook echt uit en het zijn 4 dvd's. Ben best gewend om zwaar te trainen. bol.com | Carlos Lens - Move That Body | Dvd
Hoi Pinguin72, die kan ik dus nergens vinden. Heb je een site anders waar ik dat kan kopen? Ik google me suf..