Wie woont er in Waalwijk (of kent het) en hoe bevalt het?

Discussie in 'De lounge' gestart door vanesje, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Misschien willen we ernaar toe verhuizen maar kennen er zelf geen mensen en dus geen persoonlijke verhalen. We twijfelen tussen Zaltbommel en Waalwijk. Zaltbommel heb ik inmiddels een goed beeld van maar Waalwijk totaal niet. Wie kan helpen met informatie?

Is het leuk om er met (kleine) kinderen te wonen, centrum/winkels, is alles te fietsen of is Waalwijk te groot, hoe is de criminaliteit, faciliteiten, leuke wijken om te wonen, natuur, uitvalswegen etc...

Alvast bedankt!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik woon er niet maar ken het wel. mijn indruk. wil er dood nog niet liggen. veel ouwe meuk, ouwe wijken, veel industrie, natuur???? hahaha. criminaliteit zal er in elke stad wel zijn. ik zou eerder gaan voor zaltbommel. veel mooier en gezelliger

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik woon er niet maar ben er wel geweest

mooie omgeving
    wat wij toen hebben gefietst was prima te doen.
    leuk centrum niet mega groot maar wel voldoende om te kunnen winkelen.
    de allergrootste voordeel vind ik de efteling op kleine afstand:D:D

maar meer info heb ik ook niet voor je

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Waalwijk zelf is volgens mij niet zo bijzonder, maar de omgeving is wel erg leuk. Veel bos, de Loonse en Drunense duinen vlakbij, de Efteling, Beekse Bergen.

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Waar woon je nu dan?

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    in de buurt van amsterdam, vandaar dat we niet heel veel van die regio afweten ;). Makelaars en zelf rondkijken is toch weer anders dan echte informatie van mensen die daar wonen of het kennen. Ideaal zo'n forum!

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik vind juist Zaltbommel niet zo en Waalwijk leuk.

8. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik ken Waalwijk goed. Woon er vlakbij en sta er ook ingeschreven.
    Leuk centrum. Voor de natuur moet je in de loonse en drunense duinen zijn,super mooi daar!
    Je bent vlak bij de Efteling,zo bij Tilburg en Den Bosch.
    Waalwijk heeft veel snelweg eromheen liggen,je bent dus snel ergens ander. Ook industrie zit er,wel afgelegen van de bewoonde wijk.

Verder moet je er gewoon eens heen gaan,rondrijden door de wijken.
    Succes met je keuze!

9. OnzeSpruit

13 jul 2011
    19
    0
    0
    Zit nog op school
    Sprang-Capelle
    woon in de omgeving van waalwijk.. (klein dorpje sprang-capelle).
    Is leuk stadje, je zit zo in de loonse en drunense duinen, vlak bij de efteling en je zit zo in tilburg of in den bosch.. :)
    Het centrum is ook echt super gezellig :) zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken!

10. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Wie kan me wat meer vertellen over de wijk Meerdijk in Waalwijk? Is het een leuke wijk, jonge wijk, veel kinderen, is de basisschool daar leuk?

Deel Deze Pagina