Vanmorgen pakte ik mijn laarzen uit de garage, net als altijd. Ik wil weer het huis in lopen, verrek ik van de pijn in mijn knie. Het brandde behoorlijk en lopen ging even lastig. Maar ja, ik moest door, want mijn dochter moest naar school, dus hup op de fiets. En ik heb werkelijk geen idee wat ik heb gedaan, of ik mijn been heb verdraaid, mijn knie heb verdraaid, niks. Ik heb echt geen idee, het was er 'gewoon' ineens... 'Gaat wel over' dacht ik nog, maar dus niet. Ik ben nu ruim vier uur verder en het is nog nagenoeg hetzelfde, behalve als ik rustig aan doe. Alleen, als ik zit en weer overeind wil komen vraag ik mij af waarom ik ook alweer ging zitten Ik kan niet hurken, mijn knie buigen doet ook best pijn en als ik mijn been volledig strek en dan weer terug buig, is dat geen pretje kan ik je zeggen. Ik ben helemaal niet bekend met knie klachten, maar het is geen pretje. Iemand een idee? Of de huisarts bellen? Die overigens vanaf 13:00u dicht is...
Ik verbaas me een beetje over je berichtje. Wat wil je nu dan? Wachten tot iemand om 12.45 zegt dat je alsnog de huisarts moet bellen? Dan kunnen ze helemáál niets meer vandaag. Bel hen en overleg.
Ik denk dat je gewoon even rustig aan moet doen en eventueel wat koelen. Als het met 4 dgn nog niet over is, misschien eens de HA bellen? Maar dezelfde dag? Nee.
Thanks! Koelen inderdaad! He-le-maal niet aan gedacht tijdens de ochtend spits hier in huis en de spits daarna
Huisarts kan toch niks doen. Spierenkwestie en heeft tijd en rust nodig. Hopelijk gaat het gauw beter
heb ik 2 week geleden gehad. ik ben er mee naar de dokter gegaan de volgende dag. ik had mn kruis en knie banden verdraaid en of verrekt. heeft een week geduurd voor het weer pijnvrij was. rustig aan doen en mss toch de arts iig even bellen
Koelen, niet te veel belasten maar ook niet volledig stil gaan zitten. Zo nodig een paracetamol. En gewoon een paar dagen aankijken. Als het donderdag nog zo is en de pijn niet afneemt zou ik een afspraak maken zodat je niet in het weekend ermee zit.
Nee, de knie is niet dik en rood, maar wel heel pijnlijk bij aanraking iets schuin onder de knieschijf. En de pijn zit echt rondom de hele knie. Maar goed, dat wat ik vandaag moest doen, moest ik doen op de fiets, door regen en wind, dus die knie heeft wel wat te verduren gehad vandaag. Zolang ik zit gaat het , tot op zekere hoogte. Dus ik wissel af, bewegen en rust.