hier iemand op 40m2, een zolder dus ook nog eens schuine muren en geen ruimte voor kasten. Wel zijn we maar met zn tweetjes, zoontje en ik.
Hier 35m2 + 18m2. (dat is de garage, omgebouwd naar twee slaapkamertjes). Wij zelf slapen op een goede slaapbank. Wij hebben 2 kinderen, en t gaat prima zo.
Haha Runner, helaas ik wil graag groter wonen ! Maar wij hebben ooit ook overwogen daar een huis te kopen. Woon je tegen het kanaal aan ?
Wij wonen ook niet zo heel groot. 80m² En soms is het idd even zoeken waar we spullen moeten opbergen. Onze woonkamer is vrij groot met zijkamer en daar hebben we schuin kasten in gezet (van Billy van ikea en daar staat het speelgoed in) zodat Dilano eigen kamer + raam heeft en zodat wij zonder hem te storen naar het balkon kunnen. Wij hebben in de keuken die niet zo groot is, maar elke muur die vrij hangen kasten en boven de standaard keuken kasten, kunnen we ook veel spullen kwijt omdat er een plank voor zit. De slaapkamer van ons is klein 12m² maar wij hebben om het bed pax kasten (1x2 deurs en 2 hoekkasten en 3 kasten boven bed)staan dus heel veel extra ruimte en (keuken)kasten boven het bed. In het toilet heb ik ook een kast opgehangen en ook in de badkamer je creeert veel extra ruimte op die manier
Wij wonen ook vrij klein 80m2 Binnenkort zijn we met zijn 3tjes maar kleintje heeft wel een eigen kamer straks. We zijn nu bezig met heel veel dingen weggooien omdat er anders geen plek is, we hebben maar 2 slaapkamers. Gelukkig hebben we wel een ruim soutterain en een garage. Het is allemaal goed te doen als je het maar goed indeelt. Waar ik me mateloos aan irriteer is dat echt heel erg veel mensen vragen of we in een huis gaan wonen omdat er een kleine aankomt en sommigen vinden het zelfs niet kunnen dat je een kindje opvoedt in een flat. Ik zeg dan altijd maar dat er ergere omstandigheden voor een kind zijn om in op te groeien. Wij willen in de toekomst echt wel naar een huis maar daar gaan we nu in deze tijd echt nog niet aan beginnen.
Haha nee hoor !! Die waren toen (8 jaar geleden) nog niet gebouwd. Maar jullie huis is op zich wel ruim toch ?