het lijkt me heel mooi om houten luxaflex voor de ramen te doen we hebben aardig veel raampartij wie heeft er een foto? zijn er ook nadelen en waar hebben jullie ze besteld?
Dit is bij ons in de keuken. Achter hebben we alleen maar glas. En de voordeur ook veel glas. Maar daar hebben we verder gordijnen voor. Dit is op maar gemaakt. Onze buren hebben shutters, dat vind ik ook erg mooi. Dat zou ik in de toekomst wel willen. Maar we zijn net verhuisd en dit hebben we over gekocht. Net zo makkelijk. Ik vind het mooi staan, en ook gezellig. (aanrecht is erg leeg nu, maar komt omdat ik zo taarten ga bakken.) Schoonmaken vind ik ook niet zo'n werk.
je bedoeld horizontale jaloeziën denk ik? Luxaflex is een merk Ik vind die brede witte houten erg mooi, iets dunner als shutters, heb je tegenwoordig ook bij de Gamma en de Leenbakker, maar of dat erg goede kwaliteit is betwijfel ik.
Wij hebben ze van de Ikea in de keuken hangen. Erg mooi en goed spul. Je koopt ze in een standaard maat, dus mijn man moest ze wel op maat zagen maar dat was geen punt. Stofvrij houden is veel werk maar verder geen nadelen.
ik vind het vreselijke stofnesten. ik had ze overgenomen van vorige bewoners, maan nu echt een rolgordijn genomen haha. ben niet zo'n poetsmiep haha.
Mijn zus heeft witten houten luxaflex laten plaatsen en dan echt in het kozijn. Dus niet er voor. Persoonlijk vind ik dat dit een nog mooier effect heeft. Het is maar een suggestie.
Hier ook een hekel aan onze houten jaloezien. Stofnesten inderdaad. Bij het keukenraam komen er ook nog vetspetters op die krengen door het koken (fornuis staat naast het raam) waardoor het stof blijft plakken. Vieze dingen! Wij hadden deze destijds ook overgenomen van de vorige bewoners. Maar zodra we er geld voor hebben, wil ik er wat anders voor hebben.
haha, ja hier staat het fornuis er toch een eindje bij vandaan, daar ben ik wel blij om. Maar als ik in de keuken sta te rommelen is een doekje erover heen halen zo gedaan. Ik vind dit wel beter dan die kleine luxaflex dingen van ander materiaal.
Wij hebben ze ook. Vind ze fantastisch qua uiterlijk, maar dat stof is inderdaad een ramp. Ik stof ze af met een plumeau, en dan vaak nog even een nat doekje er over. Nu heb ik geen smetvrees, en kan wat stof mij niet zoveel interesseren.