Wie heeft er ook internet en tv van online? En is die ook zo slecht? Hier valt heletijd de verbinding even weg of de tv app blijft even hangen echt maar 3 seconde ofzo.. ik vind het echt zo irritant als ik iets aan het volgen ben! Misschien maar is even bellen morgen
alleen internet (sinds eind 2013) en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Zou idd even bellen. Vind de klantenservice wel goed. Na aflopen van 2jarig abo kon ik weer een nw voordelig abo met goede korting afsluiten (ipv dat het bij andere aanbieders vaak alleen voor nieuwe leden is.) Vond ik fijne service.
Wij hebben al jaren tv en internet van Online en eigenlijk nooit problemen.. Misschien 2x een half uurtje storing gehad, maar dat vind ik niet veel in 6 jaar tijd
Mijn ouders hadden het en ook idd de hele tijd storingen.. ze hebben het 1 jaar gehad en nu overgestapt naar Telfort. Wereld van verschil volgens hun! Telfort heeft tot nu toe (3 maanden) nog geen storingen gehad.
Wij hebben t jarenlang gehad. Toen we gingen verhuizen bleken ze geen glasvezel te kunnen leveren op ons nieuwe adres en zijn we overgestapt. Omdat ze veel goedkoper waren, namen we de verstoringen voor lief, maar eerlijk...t laatste jaar hadden we veel last van storingen en nu we een andere provider hebben merken we wel echt dat de kwaliteit van online veel slechter is. Maar goed, t heeft ons de afgelopen jaren veel geld bespaard en zou t dus zo weer doen.