Zwarte zwaan, graag gedaan zenne! Fijn dat jullie het er over eens zijn geraakt om niet in Breda te gaan wonen. Een woonplaats is toch ook wel een heel erg belangrijke beslissing die je mss wel maakt voor de rest van je leven dus je moet je er wel goed voelen hè. En wilt je vriend dan helemaal nog geen kinderen of is hij er wat onverschillig tegen (bv. wat komt dat komt..) En je kan natuurlijk tegen jezelf zeggen dat je je niet druk moet maken maar ik ben niet zo goed in naar mezelf luisteren...hahahaha
Dit is zoooooo herkenbaar! Zelf zijn we 'al' 8 maanden bezig en tot op heden is het niet gelukt. De teleurstelling is iedere maand toch hevig, ondanks het feit dat je je voorneemt dat niet te zijn. Tegen mij wordt ook veel gezegd dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar ja.......dat is makkelijker gezegd dan gedaan . Vind het toch wel fijn dat ik niet de enige ben die zo is...... Hopelijk komt voor ons allemaal binnenkort goed!
Hoi Elke, Heb jij voor je nod positief getest en toen vmk of na je nod? Ik had voor mijn nod zo'n licht streepje dat ik hem schuin moest houden. Daarna niets meer en toen ong. Ik zie mijn geval als : een ik heb een streep gezien omdat ik het wil. Wat denk jij? Verder heb ik gehoord dat je als je aloe vera drink dat de innesteling makkelijker is. Kan je tegenwoordig gewoon in de supermarkt kopen. Ik ga dat es proberen. Suc6 voor jou en iedereen hier.
Ik ken het zeker. Vooral omdat het bij de eerste twee zo makkenlijk ging. En nu we voor de derde gaan,gaat het niet meer zo makkenlijk. Wat kan een maand lang duren he?
Louwtje, ik ben sinds ik met de pil gestopt ben heel erg onregelmatig. Ik weet dus niet of ik voor of na m'n NOD positief heb getest. Ik had alweer een week of 6 geen menstruatie gedaan en testte op zondag. Toen meende ik een heel vaag streepje te zien. 's Avonds had ik een beetje bruinverlies en donderdags ben ik 'ongesteld' geworden. Dat heeft dan 3 weken geduurd! Toen heb ik de pil gedurende 21 dagen moeten nemen van de gynae en nu zijn we aan de eerste ronde bezig na het nemen van die pilstrip. Ik weet dus ook niet zeker wanneer nu m'n NOD is... Lieve groetjes!
[quote=" Ik word in december 30 en ik heb nu het gevoel van haasten omdat ik vaak hoor dat het na je 30ste moeilijker word en er meer risico voor de baby is dus dan is het al helemaal frustrerend! Kennen jullie dit ook?[/quote] Ik zat vorige week bij de gyn, ivm nieuwe iui poging.Toen maakte hij een opm erking; 'Ik zie dat u over 3 maandjes 33 wordt.Dan heeft u nog steeds 80% van uw vruchtbaarheid.Dus maakt u zich maar geen zorgen hoor'.' Dus dat valt toch nog mee? En het verhoogde kans op krijgen van een 'niet gezond' kindje is volgens mij pas na je 40e...
Dat vind ik toch even een opbeurend berichtje! Ik ben zelf ook net 33 jaar en toch ga je je er zorgen over maken. Toch ff fijn om dit te lezen dan