IK weet het niet :(

Discussie in 'De bevalling' gestart door sankyra, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Hallo dames.,

IK weet niet ben altijd bang dat ik te snel aan de bel zal hangen . :(

Zondag dacht ik dat ik vruchtwater in druppels verliesde omdat ik dat bij de eerste zwangerschap wel had ... bij ong 35 weken ...
    en had steeds last van mijn buik .. naar zh geweest onderzoekjes gehad maar was vals alarm .

Nu heb ik sinds gisteren avond .. enorme rug pijn die steeds erger word .. en af en toe afneemt ...
    en ook al heel de tijd een enorm harde buik die ik nog nooit zo lang aan een stuk gehad heb ...

is dit een begin ?

want ik weet echt niet hoe zo iets spontaan moet beginnen

Want bij de eerste zeiden ze continu indalings weeen terwijl het niet eens ingedaald kon zijn wegens stuitligging ;) ...

kan iemand miss mij vertellen want weet het echt nie meer :(

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het zou kunnen, maar het hoeft niet. Zit ook nog steeds in spanning te wachten dus kan je niet helpen helaas :)
    Als jij denkt dat je moet bellen om te overleggen wel gewoon doen hoor!

Maar wat betreft indalingsweeen bij een stuitligging, dat kan zeker wel! Mijn zoontje lag ook in stuit en was erg diep ingedaald met zijn billetjes en dat voelde precies hetzelfde als toen m'n meisje nu met haar hoofd begon in te dalen :)

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Toen ik eenmaal weeën kreeg wist ik zeker dat het het echte werk was. Geen twijfel mogelijk! Als je twijfelt of je weeën hebt kun je even onder de warme douche gaan staan. Als ze afzakken dan zijn het voorweeën, als ze krachtiger worden is het het echte werk. Irritant he dat wachten... Sterkte!

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik heb 3 seconden getwijfeld... En toen wist ik het zeker ;)

Ik weet niet welke afspraken je met de verloskundige of gynaecoloog hebt gemaakt, maar ik hoefde zonder regelmatige weeën nog niet te bellen. Ik heb die onregelmatige verder ook niet gehad. Hier gelijk regelmatig iedere 4 minuten.

Deel Deze Pagina