Wie wordt binnenkort ook geopereerd of heeft een operatie ondergaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaFemme, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi meiden,

Binnenkort word ik geopereerd aan een endometriosecyste op mn eierstok en ben er heel erg zenuwachtig voor. Wat staat me allemaal te wachten en hoe zal de operatie verlopen?? Ik ben nog nooit van mn leven geopereerd en daarom maakt dat het nog spannender.

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben of het ook binnenkort moeten ondergaan?

Ik zou het fijn vinden als er meiden zijn die dit kunnen delen want elke dag tegen mn man aanzeuren is ook niet altijd even leuk.

Liefs Femke

2. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Niemand???

3. Cherah

Cherah Lid

24 feb 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi LaFemme... ik ben 2 keer geopereerd van endo.. het viel wel allemaal mee.. ik heb het gedaan omdat ik maar niet zwanger raakte de eerste keer was in feb 2008 was een 5 cm cyste 6 maanden later raakte ik zwanger van mijn eerste kind en de 2e operatie was in juli 2010 7 cm cyste en nu nog niet zwanger. je hoeft niet bang te zijn je gaat slapen en wanneer je wakker word is het allemaal klaar je krijgt wel een beetje pijn voor paar dagen maar je kan het wel je krijg vier heel kleine wondjes en na een paar dagen zijn ze ok. ik ben ook weer gaan werken 2 weken na mijn operatie.. als je nog vragen heb don't hesitate to ask me... success nog and take care!!:)

4. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi Cherah,

Bedankt voor je reactie. Jeetje, 2 keer zelfs geopereerd!! En zat alleen de cyste er of had je ook verklevingen? En waar zat de cyste? Ik heb ook een cyste van 7 cm maar ik denk dat ie ondertussen wel gegroeid is. Is al een tijdje geleden dat het ontdekt is. De cyste kon de gyn zien op de echo.

Maar je bent dus wel zwanger geraakt! Dat geeft me weer wat moed. Ik ben namelijk zo bang dat het niet gaat lukken bij ons.

Heb jij trouwens ook vaak last van bruine afscheiding een paar dagen voor je ongi?

Liefs Femke

5. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Oh ja en ik zie dat je overtijd bent???

Deel Deze Pagina