Ik wist niet zo goed waar ik dit moest posten maar ik moet en zal ik zeggen.. Om een lang verhaal kort te maken, heb ik na een heftige bevalling en kraamtijd het heel erg moeilijk gehad (ik vind de bevalling nog steeds een moeilijk onderwerp), mijn partner werkt op zee en 6 weken na de bevalling stond ik er alleen voor... ik kon niet genieten, raakte in paniek, voelde mij niet goed genoeg, ik wist gewoon niet waar ik het moest zoeken.. Uiteindelijk heb ik hulp gezocht...en ben ik in behandeling voor een PND. En dan nu EINDELIJK het gevoel...ik kan genieten, naar hem kijken en de hele dag met hem bezig zijn... Ik kan de hele dag foto's maken, vind het zo leuk om hem te verschonen, samen te zijn...samen de dag te beginnen... opstaan en een lach ontvangen.. Het is nog niet afgelopen want vrijdag gaat mijn partner weer weg wat ik erg moeilijk vind en hij is dan bijna twee maanden weg...dus ik ben nog niet klaar maar wel op de goede weg Hieronder wat foto's van mijn kleine meneer Gewoon een leuke post en een hart onder de riem voor dames die het ook moeilijk hebben Ps, de foto's krijg ik niet gedraaid, hier op pc zijn ze gewoon normaal maar zodra ik ze upload draaien ze..
Allereerst nog gefeliciteerd met je zoontje! Wat fijn dat het genieten begonnen is zeg! Mooi kan het moederschap zijn he? Hopelijk slijt die beginperiode een beetje.. ik wens je veel succes met eventuele verwerking nog, maar bovenal veel plezier met alle leuke dingen die komen gaan!!!
Wat een knap kereltje! En wat fijn dat je nu wel kan genieten! Lijkt mij ook erg zwaar hoor, als je man zoveel weg moet voor zijn werk. Respect dat je het kan!
Van harte gefeliciteerd met je zoon. Lastig dat je vriend zoveel weg is, maar wees vooral trots op jezelf dat je hulp hebt gezocht en nu echt kan genieten. Wat een mooi mannetje! Je kunt het nu vast aan. Je kunt vast meer dan je zelf denkt en als je onzeker wordt: dat is elke mama. Lekker genieten van je kleine wonder en dan kun je de wereld aan.
Bedankt iedereen Ik denk dat het nu ook goed gaat, ga hem onwijs missen.. en hij gaat ons ook erg missen...hij gaat 2 maanden weg dus hij vind het vooral moeilijk dat hij een aantal momenten gaat missen...eerste fruithapje enzo... maar dan genieten we extra als hij terugkomt.. Hij is iig thuis met zijn eerste verjaardag, dat vind ik ook erg fijn!
Gelukkig dat je er nu van kan genieten. Geniet vooral verder van je kleine mannetje. Leuk he als je een grote glimlach krijgt!
Als eerst gefeliciteerd met je prachtige zoontje! Wat een cutie! Ik kan heel goed begrijpen dat het heel moeilijk is als je partner bij het begin voor een lange tijd weg is. Ik vind je daarom een sterke vrouw en alle respect daarvoor. Geniet van je kleine schatje en nog sterkte met je PND!