Wie weet waar je in Zuid-Limburg omgeving 043/045/046 lekker en niet te duur kunt uiteten? - Grieks - Chinees - Wokken - Italiaans - Schnitzel - shoarma - doner Ben eens benieuwd of ik reacties krijg! Liefs Marjo
in sittard bij het themahuis... geloof; www.themahuis.nl m mmm verder weet ik in valkenburg een goede kitaliaan, maar geen idee hoe die heet! en verder alleenin omgevening 0475
Ik weet in maastricht ofzo niet direct iets. Omdat wij altijd in belgie gaan. maasmechelen heeft een hele goed griek en niet duur. Hij heet ook de griek , en ligt achter de straat de pauwengraaf die is wel bekend in maasmechelen
Wij gaan vaak naar belgie... even denken hoe hij heet.. ehmm Ik geloof Helios.. is dacht ik in Maasmechelen.
In kerkrade, grill bistro Markiz is heerlijk en helemaal niet duur. Er zit ook nog een andere maar daar is alleen afhalen aan te raden. Zonstraat 79 6463AB Kerkrade 045 5456835 Verder zit er in vaals een goeie griek, ook een lekkere italiaan trouwens
Wij gaan altijd naar de griek in duitsland, Wehr. Olympia heet hij en ligt aan de hoofdweg uit Sittard vandaan.
Wokken in Margraten...heerlijk....wokparadijs margraten En zoals missgroovy schreef Markiz in Kerkrade is ook heel lekker... Smakelijk eten
De griek in Maastricht is ook erg lekker: Plaka in de bernardusstraat Of de italiaan op de markt: Da gepetto
Griek in meerssen op het marktpein Mr. Li (lekker wokkuhh...hahahah) in Sittard Italiaan op de markt in Maastricht bon apetit....!