Ja Daphne, nou ben ik ook nieuwsgierig.... Ik vind die Etienne wel wat hebben, maar ja, daar heeft Froukje nix aan. Vind het wel leuk om te kijken
Ik vind die Etienne ook wel leuk, maar twijfel nog of het een gladjanus is. Wie zal het worden uiteindelijk denken jullie?
ik heb het toevallig afgelopen keer gekeken (onder dwang van schoonzus) en vond die Etienne VERSCHRIKKELIJK wat een engerd! Die "verleidelijke"blikken van hem doen me de rillingen over de rug lopen. hij kijkt zo van: ik krijg jou nog wel waar ik je hebben wil...... Brrrr
was ook blij toen die ene weg ging, (weet niet meer hoe die heet) hij had toen als cadeau een zwarte string aan Froukje gegeven, en zat een keer heeel dicht op dr lip. jessica
WHA leuke neef heb je! Ik vind hem de leukste, tenminste een beetje normaal! Niet zo overdreven glad! Ik kijk ook iedere week en vond het afgelopen week ook sneu voor Gudi hoor!
Ow ja dus, Bas inderdaad Zit weer eens niet op te letten.... Moet zeggen dat ik Etienne de laatste keer ook wat minder vond, maar toch heeft ie wat.
Die Bas was echt super FOUT, wat een creep! Etienne vind ik ook niets! Dat hele jonge jochie vind ik wel een poepie :-D
Volgens mij is Alex plastisch chirurg toch? Weet niet meer wat Bas voor beroep had (niet belangrijk ) jessica
Haha, ik eb bijna hetzelfde gehad ja. Ik volg het ook niet, maar keek omdat mijn zusje het volgt. Nou en zij vond Etienne wel leuk. Dus ik extra op hem letten, maar ik ging bijna nekken! Jeetje die blikken idd, wat een afknapper. Bah daar houd ik dus HELEMAAL NIET van, gatver!
Zo mijn peetoom en tante (zus van mijn moeder) zijn net in beeld geweest. En dat niet alleen.. ze lieten een paar foto's zien.. en wie zie ik daar: MIJN OPA... dus zit hier ff met tranen in mijn ogen, want dat was zo'n lieve man (voor zijn kleinkinderen dan he)
Daphne, wat een leuke tante en peetoom heb je! Jammer dat je neef er gelijk uit moest En wie wordt het nou?
Volgens mij is hij piloot of in iedergeval werkt hij bij schiphol. Daphne jammer dat Petran er uit moest, en een leuke tante heb je jessica
Hierboven is het fout gegaan, kan het verwijderd worden? Jessica24 schreef: han schreef: ik heb het toevallig afgelopen keer gekeken (onder dwang van schoonzus) en vond die Etienne VERSCHRIKKELIJK wat een engerd! Die "verleidelijke"blikken van hem doen me de rillingen over de rug lopen. hij kijkt zo van: ik krijg jou nog wel waar ik je hebben wil...... Brrrr was ook blij toen die ene weg ging, (weet niet meer hoe die heet) hij had toen als cadeau een zwarte string aan Froukje gegeven, en zat een keer heeel dicht op dr lip. jessica Volgens mij is hij piloot of in iedergeval werkt hij bij schiphol. Daphne jammer dat Petran er uit moest, en een leuke tante heb je jessica