Jammer want ik vond die Alex heel geschikt . En die Etienne: wat een creeeeep! Sorrie voor de mensen die hem wel aardig /leuk vinden, maar in vond het echt een griezel.
Luichtverkeersleider is hij... dat is niet mis hoor ! Ik vind dat ze een goede keuze heeft gemaakt, vond Etienne ook een engerd... Hoop dat er iets moois op kan bloeien, Froukje is zo'n leuke meid!
Nou vond Etienne ook een creep, met van ik ben verlegen me hoela. Maar ja afwachten of dit echt ieds wordt, volgens Stienke zou ze inmiddels alweer een ander vriendje hebben... jessica
Dit heb ik er net over gevonden om even terug te komen op eerder posting: http://www.bbrussen.nl/2007/06/04/froukje-geeft-het-toe-froukje-zoekt-man-blijkt-hoax-en-flop/ Froukje geeft het toe: Froukje zoekt man blijkt hoax (en flop) Posted by Bert Brussen on Jun 04 2007 | Tagged as: Media, Column Het was al slecht, en er sprak al niemand over, maar na de scoop wie de uiteindelijke man van Froukje wordt is het over, uit en gedaan met het sprookje. Het programma Wie wordt de man van Froukje de Both is een zielige hoax en een keiharde flop. Froukje zelf geeft het allemaal toe. Wie zegt dat ik met hem verder ga? Wie weet ben ik wel lesbisch. Het heeft nog lang geduurd voordat het bekend werd. De opnames zijn al maanden geleden., aldus een enigzins gepikeerde en ongeïnteresseerde Froukje tegen een verslaggever van het treinfoldertje De Pers. Nou weet iedereen dat Froukje heel erg niet lesbisch is, dus dat zal het zeker niet zijn. Nee, zoals te verwachten viel is het hele Froukje zoekt man een ziekelijk staaltje van aandachtstrekkerij en gemakzuchtig gehoax om een aantal weken lang een programma te kunnen draaien. En die arme sukkel, Alexander Kruis, liefhebber van Harry Potter (*proest*), merkkledingdrager met foute zonnebankharses, heeft het gewoon allemaal aan zichzelf te danken. U hoeft geen medelijden te hebben met volwassen stakkers die zich vrijwillig en bij volle bewustzijn opgeven voor een dergelijke show. En Froukje? Ach, die is weer voor even BNer. Daar leeft ze van zoals een vampier van bloed. En als je weinig kunt behalve soap-acteren moet je toch wat. Met dank aan wanhopige losers als Alexander Kruis. Dus...geen idee...of t echt was of niet...
Als ik dit lees, is het dus allemaal Fake indd ze heeft de aandacht gehad met dat programma.... jessica
Ik kan er nks anders over zeggen dat ik haar niks vind en het al meteen aandacht trekkerij vond bleh! vreselijk programma hihi
ach nou ja moet ze zelf maar weten maar vind het wel lullig als het echt nep blijkt en die mannen dachten dat het echt was! Sta je wel lekker voor lul, lijkt mij!
Nou Mijn hubbie zei ook al, als man zijnde doe je er toch niet aan mee En Froukje moest ook wel heeeeeeeeeeeeeeeel wanhopig zijn, alsof ze geen man kan krijgen Ach ja ze heeft dr aandacht gehad. jessica
ik hoor net op de radio dat ze verliefd is geworden op de cameraman die het allemaal filmde en de rest dus mooi pech heeft haha
En dan zou Nuri te jong zijn ze heeft al eerder ook een jongere vrien gehad, volgens mij valt ze meer op jongere jongens! jessica