Stilte voor de storm?

Discussion in 'De bevalling' started by Mariiyelle, Apr 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Zijn baby's altijd zo stil/rustiger dan je gewend bent voor de bevalling?

Ik verwacht vandaag geen grote dag maar ze is wel opvallend rustig. Daarbij heb ik vanacht heftige harde buik gehad..

We mogen dalijk even naar de praktijk toe om te kijken hoe het ervoor staat... Ik zeg zelf goed, ze beweegt wel maar dat is maar voor eventjes en daarna is het weer stil.. :)

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Nou die van mij was erg druk de avond voor de bevalling!
    Bij mij was het verschil wel dat ze al 2 dagen bezig waren geweest met inleiden.... Ik lag toen ook in het ziekenhuis en kreeg veel harde buiken op de CTG was toen te zien dat de kleine erg druk was en zo'n kwartier een hartslag had van 180 - 185, wat ik dus niet gewend was!
    Die nacht braken mijn vliezen.......
    Maar volgens mij zeggen ze dat over het algemeen kindjes idd rustiger worden, al voelen sommige vrouwen geen of weinig verschil...

Succes!

3. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Mja... Je hebt gelijk idd! Ben bij vk geweest.. Verwees me door naar het ziekenhuis om me half uur lang aan CTG te zetten! Beeb was druk.. En dat voelde ik soms niet... Ben in ieder geval gerustgesteld en nu gewoon afwachten tot het echt gaat beginnen... ;)

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Hier was Thijs een paar dagen voor de grote dag erg opvallend rustig. Hiervoor ook aan ctg gelegen en bleek hij ook erg druk maar ik voelde dit niet. Maar alles bleek goed. Dit was een vrijdag middag .... uiteindelijk begonnen die zondag op maandag nacht de weeen om 03.00 en was meneer er om 20.27. Dus wie weet stilte voor de storm!

Succes!!

5. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Ik ben benieuwd :D

Share This Page