5 weken geleden bevallen, pijn, bloedverlies, help1

Discussion in 'De bevalling' started by Beertje123, Apr 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beertje123

Beertje123 Actief lid

Apr 9, 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik begin me onderhand best zorgen te maken en daarom hoop ik dat er meiden zijn die hetzelfde als ik hebben meegemaakt en weten wat het kan zijn.

5 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter! Helemaal gezond! daarna is voor mij de ellende begonnen.. placenta wilde niet los en is in de ok verwijderd. De volgende ochtend had ik een hematoom zo groot als een appel bij mn bil. deze is ook weer in de ok verwijderd. 2.5 liter bloed verloren en nog een aantal dagen in het ziekenhuis verbleven.. na de 10e dag kwam ik eindelijk een beetje uit bed maar zitten kon nog lang niet (ik heb geen hechtingen aan de buitenkant, alleen aan de binnenkant) na 3 weken kon ik eindelijk ook een beetje op de bank "hangen'. rechtovereind zitten ging ook nog niet. maar het is allemaal nog erg vervelend.. na een stukje wandelen moet ik gewoon weer liggen.. ik slik vanaf het begin al 3x2 paracetamol per dag. het is van onderen nog steeds erg pijnlijk, ik wilde donderdag af gaan bouwen met de paracetamol maar dan is de pijn nog niet te harden. dit baarde mij al een beetje zorgen..
    ik was ook nog steeds aan het vloeien, oud bloed. maar sinds een paar dagen is dit ook weer helderrood geworden en sinds gisteravond is het ook zeker meer geworden..

Ik ga morgen de vk bellen over de pijn en het bloed.. maar ik zie hier erg tegenop. ik heb met de bevalling, de operaties en de afgelopen weken al zo veel pijn gehad dat ik er zo tegenop zie dat ze naar binnen gaan kijken..

wie herkent dit en wat zou het kunnen zijn?? ik hoop dat iemand mij kan helpen.. en sorry voor mijn warrige verhaal!

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd met je kleintje.

Wat heftig allemaal joh, je hebt geen fijne bevalling en kraamtijd gehad zo te lezen kan mee voorstellen dat je daar onzeker van wordt.

Zelf denk ik dat het goed zou kunnen dat het je eerste menstruatie alweer is.
    Hier had ik hetzelfde bij alle 5 de kinderen, verloor oud bloed en ineens werd het weer helderrood om na een paar dagen gewoon weer flink te vloeien.
    Bij mij was dit mijn eerste menstruatie die ondanks het geven van volledige bv al door kwam.
    Het zou dus heel goed mogelijk zijn als het bij jou ook is.
    Is het wel binnen de normen het bloedverlies, dus geen maandverband binnen een half uur/uurtje doorweekt?

Maar je kan zeker even contact opnemen met je verloskundige, misschien dat dat je gerust kan stellen.

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je kleintje, maar jammer dat je nog niet echt kunt genieten.

Bloed is ws je menstruatie

Maar zeker je Vk bellen. Je hebt nog recht op nazorg en ws zul je ook nog een eindgesprek krijgen...

4. mamavansam

mamavansam Actief lid

May 27, 2013
    143
    0
    16
    Jeetje wat heb je veel meegemaakt. Hier werd het bloedverlies ook weer heftiger toen ik na een aantal weken weer wat beweeglijker werd. Opeens ook weer helderrood en stolsels. Ik heb overigens wel een ks gehad maar vloeide evengoed wel erg lang.

Share This Page