Misschien een stomme vraag hoor, maar ik heb zojuist de badkamer helemaal gesopt met chloor, antikal enz. Vervolgens heel vaak mijn handen gewassen voordat ik de medicatie vaginaal in moest brengen. Ik ruik zelf geen echte chloorlucht aan mijn handen, maar ik ben ergens toch wel een beetje bang dat het een domme actie was... Zou het kwaad kunnen dat ik de medicijnen ingebracht heb? Volgende keer tijdens het poetsen maar handschoenen gebruiken...
Kan geen kwaad, spullen die er niet met één keer handen wassen voldoende afgaan zijn volgens mij niet eens geschikt voor consumenten. Volgende keer zou ik trouwens wel van die handschoentjes aantrekken. Ik heb bij mijn zwangerschap zo vaak mijn handen gewassen om maar schone handen te hebben (ook vanwege inbrengen medicijnen) dat mijn handen echt schraal werden. (Wat natuurlijk geen kwaad kan voor de baby, maar wel vervelend is.)
Heel herkenbaar die schrale handen! Ik ben ook zo'n handenwas freak om er voor te zorgen dat ik maar geen bacteriën binnen breng. Ik ga toch eens handschoentjes aanschaffen.
Dove hielp bij mij wel iets . Bij de apotheek had ik van die medische handschoenen gekocht. Een hele doos voor een euro of 10. Kan ik nog jaren mee vooruit . Kun je in ieder geval iedere keer die vieze dingen weggooien.
handschoentjes hebben ze ook bij de action, iets van 100 voor 2 euro nogwat. (of dat met dat chloor kwaad kan geen idee)
Bij de apotheek kan je ook een inbreng huls kopen die had ik erg makkelijk en je brengt de utrogestan veel dichter bij de baarmoedermond in. Ik vond het veel fijner dan met je vingers
Ik zal daar morgen eens naar gaan vragen. Dan ben ik meteen van mijn angst om te besmetten af. Dank je voor de tip!
Ik heb een paar inbrenghulsen gekregen van mijn gyn mss kun je die gewoon es vragen voor een paar van die dingen, werkt echt fijn vind ik. En gefeliciteerd morgen al 8 weken dat ziet er goed uit!