Bugaboo frog / cameleon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Spectre, 23 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Even een vraagje ter info.
    Weet iemand of het onderstel van een bugaboo cameleon onder de frog kan? Ik kan het namelijk niet echt vinden op google. Heb wel ergens gelezen dat het een universeel kliksysteem is, maar wil het toch zeker weten. Dit aangezien de duwstang van de frog niet verstelbaar is en die van de cameleon wel.

2. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf een cameleon staan en we hadden een frog eerst (van oppaskids gehad ideaal) het lijkt me wel kunnen maarja.. Durf het ook niet met 100% zekerheid te zeggen. Maar voor een los onderstel ben je vaak netzoveel kwijt als voor een complete set, ff goed op marktplaats snuffelen!

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Ja wij kijken inderdaad op marktplaats. Nieuw vind ik ze veel te duur... zonde van het geld want op marktplaats staan ook nog mooie :) we hebben nog tijd genoeg om te kijken maar ook zonde om de kans voorbij te laten gaan als je wat ziet. Op marktplaats zijn ze snel verkocht

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Jaa idd!! Ik zou persoonlijk echt voor de cameleon gaan, voor €150-175 euro moet dat wel lukken, maar wel goed zoeken! Ik heb echt een prachtige staan met speciale bekleding van bas kosters.. Ben er zo verliefd op.. Hoop dat er snel een kindje in mag liggen!

5. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Ik zou echt voor n cameleon gaan. De frogs zijn al zo'n 15 jaar oud!
    Je hebt voor 300 euro n prima cameleon!

Deel Deze Pagina