wie wordt er ook gestoord van die roze wolk???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zilvervosje, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nee, en toch, zelfs bij vriendinnen waar ik nooit verwachtte gebeurde het ook. Maar ik ken ook wel heel normale, nuchtere pappa's en mamma's die gewoon bijna hetzelfde zijn gebleven.

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Amen !!!!!! Roze wolk nooit gehad, nooit gekend en zal ook niet meer komen .. Bij mijn vorige zwangerschap ook niet en moet zeggen dat ik het pas een half jaar na de bevalling leuk ging vinden! Dus meid mijn zegen heb je!

3. misa

misa Niet meer actief

Vervelend dat je de roze wolk niet hebt en 'm wel graag zou willen hebben..!
    Ik denk dat ik er wel 'last' van heb, die roze wolk: Ben blij met alles, kijk elke dag in de kamer en de kast, kan niet wachten tot de kinderwagen volgende week komt, kan de hele dag wel over mijn buik aaien en voelen..
    Dus je mag wel een stukje van mij..!

Hoe vervelend het ook is, maak je niet druk. Beleef het zoals jij dat wilt en laat je niet gekmaken door anderen. Er zijn genoeg mensen zonder roze wolk of die zwanger zijn zelfs als noodzaak zien. Het is voor iedereen anders..!

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier is die wolk ook ver te zoeken hoor...heb zelfs al een paar x de vraag gehad of ik wel blij ben met de zwangerschap :$ Euhh....ja, tuurlijk!
    Maar als je 17 weken zwanger bent en er is nog steeds weinig buik te zien, je hebt nergens last van gehad waarvan je kan afleiden dat je zwanger bent en het soms zelfs vergeet (doe maar een wijntje, owneej, ik ben zwanger :)) dan is de wolk dus nergens te vinden.

Hoop wel dat hij nog voorbij komt zweven en ik hem te pakken krijg hoor ;)

Deel Deze Pagina