Positiekleding voor lange benen ;)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marciaatje, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Hoi,

Ik heb lange benen, lengtemaat 34. Maar ik ben ook slank, maat 36.
    Nou heb ik normaal gesproken al moeite om een broek te kopen, maar dat zal nu al helemaal een drama worden. Wie weet waar je lange zwangerschapsbroeken kan kopen?

Een andere optie zijn rokken. Misschien een rok die ik nu kan dragen en in de zomer ook. Iemand ideetjes?

Ik wil trouwens niet teveel geld uitgeven aan mijn zwangerschapsgardarobe, dus winkels als Esprit vallen voor mij af.

Alvast bedankt voor jullie hulp :D

2. Lekker leggings dragen en jurkjes!
    Buikbanden kopen..

:)

3. sinada

sinada Niet meer actief

Bij prenatal zijn de broeken vrij lang. Ik ben ook slank en heb lange benen.

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik ook, dus ik ken het 'probleem' :D
    Ik ben bij de H&M goed geslaagd voor een positiebroek en andere kleding. De broek is van strechtspijker, zit heerlijk en flubbert (bijna) niet. Ook de lengte is redelijk.
    Ik los het probleem van te korte pijpen nu tijdelijk op door m'n platte laarzen over m'n broek te dragen. Staat lekker stoer en kan nu prima vanwege de winter. Rokken zijn voor mij meer een optie in de lente/zomer. Ik werk nl veel buiten. Waar je die kan halen weet ik niet (ook de H&M misschien). Een legging zag ik ook nog bij de Hema hangen voor 15 euro. Speciaal voor zwangeren.
    H&M is trouwens redelijk in haar prijs. Ik dacht iets van 35 euro voor een broek.
    Heb ook broeken bij misetam gehaald, maar die flubberen vreselijk. Maat 36 zakt van je kont na een uurtje dragen. :(

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ben ook lang en heb ze bij miss etam weg. Nu buik echt dik is zakken ze wel af. Maar ze zijn wel op lengte :)

6. Rimimi

Rimimi Actief lid

24 okt 2008
    185
    0
    0
    Hallo,

Ik heb dat probleem ook. Ik heb wel een broek van de h&m maar die zijn toch iets aan dekorte kant, maar door hem in mijn laas te dragen kan het prima. Wel vint ik dat de buikbanden aan een h&M broek naar mate je dikker wordt niet meer lekker gaat zitten.
    Verder heb ik een stoer spijker rokje van de prenatal (mama licios) €29.95 dat vindt ik dan nog gaan. Maar als je echt een spijkerbroek wilt die mooi op lengte is moet je toch echt die van Esprit hebben. (kijk op de site bij de sale dan valt de prijs erg mee)

succes ermee!

Groetjes

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben ook erg lang en koop mijn broeken normaal alleen bij winkels die speciale lengtematen hebben. de positiebroeken van miss etam en prenatal vallen bij mij net goed!

8. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hoi,
    hier nog een stel lange benen en ik draag idd ook veel leggings met een rokje.
    Recent ook een zwangerschaps leggin/broek gekregen van een vriendin en die was van mamalicious. Is een erg lange broek. Weet niet of dat een duur merk is. Misschien kan je ook eens op marktplaats kijken en daar bericht geven dat je lange zwangerschapsbroeken zoekt. Niks mis met tweedehands toch? En lekker gunstig ;)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb ook lange benen en moet zeggen dat bij de h&m, de broeken toch wel net aan zaten bij mij.

Ja noppies valt supergoed en in de sale kost het meestal wel minder.

10. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    nou bij mij is h&m echt hoogwater dus ben benieuwd waar ik dadelijk moet gaan kijken:S:S

11. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
  12. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik heb dezelfde maten en ben pas geslaagd bij Prenatal voor 2 hele leuke broeken (Esprit + Mamalicious). Zitten heerlijk en natuurlijk ook een leuk, vrouwelijk model. Want vindt bijv. bij de Miss Etam die broeken recht toe recht aan, en je wil je natuurlijk nog wel "leuk" voelen in de kleren.
    Succes! ;)

P.s. Lees nu over het geld uitgeven. Esprit broek was € 75,- en de Mamlicious € 45,- dus die valt opzich wel mee. Maar je moet toch goede kleren hebben, dus ik zou zeggen dan maar iets meer. Je weet waar je het voor doet, toch?

Deel Deze Pagina