oh help, ik hou van een man..

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly83, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    En wel mijn eigen man..

Hij is stront eigenwijs, neemt weinig van me aan, denkt dat hij nog steeds 18 is in plaats van 32. Hij krijgt een kale kruin op zijn hoofd, gebruikt nooit een lekkere parfum, voetbal is zijn leven, hij heeft stink voeten, is totaal niet romantisch, drinkt niet gezellig een wijntje mee maar lust alleen bier. Hij is niet erg sociaal, vind het niet gezellig om met mijn vriendinnen af te spreken en vind massage's geven helemaal niet leuk...

Maar hij heeft zo'n leuke twinkeling in zijn ogen, hij zeurt niet als ik weer eens aangekomen ben, hij heeft altijd warme voeten waar ik mijn voeten aan mag verwarmen. Hij doet de was en leegt de vaatwasser (daar heb ik toch zo'n hekel aan) Hij kan heerlijk jongensachtig zijn en kan uren spelen met de jongens. Hij is slim en weet veel, hij is knap (vind ik) en sportief. Hij is heel erg lief en staat altijd voor iedereen klaar, hij draait zijn hand niet om voor de verzorging van de jongens en zou zijn leven voor ons geven.

Na 10 jaar is de heftige passie er wel een beetje af, hij is voorspelbaar en dat ben ik ook. Je weet wat er komt, hoe hij kijkt en wat hij gaat zeggen. Natuurlijk baal ik wel eens van dingen en lijkt het gras soms groener bij anderen.
    Maar ik besef hoe veel geluk ik heb met zo'n lot uit de loterij!

Aangezien dit weer zo'n periode is waarbij iedereen zich afvraagt of dit het nou is, topics over vreemdgaan, ruzie en scheidingen.
    Juist in de deze tijd ben ik zo blij dat ik vannacht weer naast mij man kan kruipen!

Dit wou ik gewoon even met jullie delen!

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Mooi gezegd en o zo waar voor mij ook!
    Zou niet zonder hem kunnen....ook al denk ik soms grrrrrr....hahaha

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha hier ook...

ik kan me ontzettend rot ergeren aan mijn man. Hij denkt over veel dingen heel anders dan ik. Hij kan ontzettend irritant zijn als ie alchohol heeft gedronken en zijn werktijden zijn heel irritant (horeca) dus is ie vaak weg ook met feestdagen en verjaardagen enzo.

Maar hij is een schat. Hij doet 90% van het huishouden ondanks dat ik niet werk (al probeer ik het nu wel over te nemen als hij me toelaat ;))
    Als hij moet werken dan schilt hij van te voren aardappels voor me en zet alles klaar.
    Hij zeurt nooit als ik weer eens veel te veel geld heb uitgegeven aan de kids hun outfit maar geeft me juist veel complimenten.
    Als ik commentaar heb op hem probeert hij er echt wat mee te doen.
    Hij doet zoveel met de kids. Hij is minstens gelijkwaardig aan mij. Als hij kan staat hij vroeg op zodat ik lekker kan blijven liggen. Hij zwemt 1 dag in de week met mijn dochter en niks komt daar tussen. Hij is in zijn hoofd al helemaal bezig met een peuterkamer inrichten voor ons zoontje van 10 maanden (een ajax kamer hoe vreselijk...)

En hoewel de spanning soms ver te zoeken is en er momenten zijn dat we als broer en zus leven (niet altijd natuurlijk maar je hebt van die periodes), het in bed niet altijd meer super spannend is en ik niet altijd meer kriebels in mijn buik krijg als ik hem zie en we af en toe van die periodes hebben dat er veel wrijving is tussen ons zou ik hem nooit inruilen voor een ander.
    En ik zou het nooit en dan ook nooit over mijn hart kunnen verkrijgen deze man te bedriegen. Hij is de vader van mijn kids, dat is veel belangrijker dan een suf goedkoop avontuurtje.

4. susy26

susy26 Niet meer actief

ik schrok al, het zoveelste topic over vreemdgaan haha. GELUKKIG ! LEUK OM TE LEZEN! Hier ook superhappy! hihi... lekker van elkaar genieten! heerlijk zo saampies op de bank, of lekker even weg...ergens wat eten... kortom: GENIETEN! Fijne feestdagen!

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mooi om te lezen,geniet van de mooie dingen in het leven!

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hihi altijd top om ook nog eens van dit soort berichten te lezen! :)
    en voor mij geld het zelfde! ik ben ook super blij met mijn man!

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    helemaal mee eens! en die van mij drinkt helemaal niet (vind zelf een wijntje wel gezellig) maar als ik deze keer weer de oudejaarsloterij niet win heb ik toch al de hoofdprijs :D (ok ook een reis naar amerika gewonnen maar dan neemt mijn vriend ook een week vrij voor de kids).

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o zo herkenbaar wil de mijne nooit meer in ruilen

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Jaaaa!! Die van mij dump ik in sommige periodes wel tien keer per nacht om er vervolgens vandoor te gaan met alles wat mijn idealbeeld is. Komt hij weer terug:D Want van hem mag ik dit namelijk denken. Lief he?

Ik heb ook een fantastische kerel die veel met zijn dochter onderneemt, mij begrijpt en het op zijn minst probeert en eentje die het ook leuk vind om dagcreme te gebruiken. Hij kan een beetje koken, maar is niet beter dan ik in de keuken (perfect dus), hij doet de was, masseert mijn voeten (met tegenzin, maar hij doet het).

Wat wil je nog meer?

10. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat heerlijk om deze berichtjes te lezen. Fijn dat er ook mensen zijn die van zo wel de stinkvoeten als de lievigheid van hun partner houden.

Ik voel het net zo bij mijn partner. Het is een botte hork als ie echt boos is op me en ik kan hem af en toe wel nekken, maarrrrrrrr...

-Hij is de enige die me kan lezen als een open boek, en ik hem.

-Hij zet een stap opzij voor mij om mijn dromen uit te laten komen. (Ook al gaat het soms financieel wat minder, hij laat me wel mijn erg weinig betaalde, maar oh zo leuke uren werken bij het werk waar ik echt nog 100 jaar wil werken.:D)

-Hij had tranen in zijn ogen van trots toen ik betaald kreeg voor mijn allereerste illustratie. (En heeft stiekem een kopie in huis opgehangen toen ik even niet keek.)

-Hij heeft een paar weken geleden samen met mij afscheid genomen van mijn moeder en sleept me nu nog door die moeilijke periode heen.

-Ook andere moeilijke periodes in mijn leven heeft hij niet voor, niet achter, maar naast me doorstaan.

Ik hou gewoon van hem en ik zeg niet dat ik nou mijn ogen dichtdoe als ik een lekkere man voorbij zie lopen op straat, hij is degene die ik met me mee naar huis neem.:)

11. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk gevoel is dat he! O ik herken het helemaal... Voel me soms weer zo verliefd als 11 jaar geleden... Als ik eraan denk hem ooit kwijt te raken... kan ik wel janken. Hij en mn kinderen zijn mn ALLES!

Lief dat je zoon toppic opent, iedereen die dit leest er er hetzelfde over denkt (wel over dr eigen man natuurlijk ;D), kruipt vanavond denk ik nog een beetje dichter tegen hem aan...

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Heerlijk :)!
    Ik ben ook nog steeds gelukkig met mijn man. Kan niet in de toekomst kijken, maar sta wel regelmatig stil bij wat ik allemaal heb. Hij zorgt goed voor ons, werkt hard, staat 's nachts vaak gelijk aan het bedje van de kinderen als ze ziek zijn of huilen, brengt nog wel eens een cadeautje voor mij mee en we denken over de meeste dingen hetzelfde.
    Nee, natuurlijk is het niet meer zo spannend, zit de sleur er soms aardig in, maar ja, het is nu gewoon even druk met 2 kleine kinderen. Ik moet ook zeggen dat ik helemaal geen behoefte ook heb aan romantische weekendjes weg zonder kinderen. Komt allemaal wel weer.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik ben ook zo blij met mijn man, al kan ik hem soms afsnauwen, en me ergeren aan hem. Maar hij is en blijft de man waar ik oud mee ga worden!!! :D:D:D En wat ben ik dan blij met de voorspelbaarheden, de sleur en de gewoontes als ik de erhalen lees over scheidingen, uitelkaar gaan en vreemdgaan!!;)

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mijn man........

die hou ik ook lekker zelluf

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :D

Mijn man is een nuchtere, stugge niet-prater. Het liefst stofzuigt hij de hele dag, luidkeels onzin-liederen zingend. ;) Geeft nooit echt antwoord op mijn vraag, en zit me 90% van de tijd te plagen.

Maar ik zou hem nooit willen ruilen. Die lieverd die elke dag een lunchpakketje voor me maakt, en zowat al het huishouden op zich neemt 'omdat ik borstvoeding geef' of 'omdat ik zwanger ben (en borstvoeding geef)'. :D

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mijn complimenten! Dat heb je ontzettend leuk geschreven :).

Ik irriteer me soms dood aan mijn vent maar toch zou ik hem voor geen goud willen ruilen!

17. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hier precies het zeflde.

We zijn vandaag 6 jaar bij elkaar,waarvan 5 getrouwd.
    Hij heeft zijn mankementen (net zoals ik die ook heb) maar ondanks alles nemen we elkaar zoasl we zijn en hebben we ontzettend veel lol en veel plezier samen (ookal is het soms moeilijk even tijd voor lekaar te vinden) we waarderen elkaar.

Gras lijkt soms groener aan een ander perkje maar ik bemest mijn eigen grasje nog steeds met veel liefde en aandacht hoor ;P

18. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Hier nog iemand die super blij is met mannetje!
    Zo zijn er toch ook nog vrouwen die tevreden zijn met partner :D

19. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Wat superlief dit!!!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211