wie zag het ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door wenrichtwan, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Hoeft niet, dat licht wat wij toen hebben gezien is nooit in het nieuws geweest, nooit op internet gestaan, nergens :(
    Maar ik weet zeker dat ik het niet heb gedroomd want veel mensen op de snelwegen reden ineens erg langzaam om te kijken.

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

volgens mij heb ik het ook gezien. rond die tijd. ging zo snel.... heb wel een wens gedaan:D

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij hebben het ook gezien, wij wonen in gelderland. We zijn er zelfs voor om gereden, maar toen zagen we niks meer... Geen idee wat het was....

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
  5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ja, wij zagen het ook, we reden op net op de snelweg en zaten allebei te kijken van 'wat is dat nou? Eerst dachten we ook nog aan vuurwerk, maar daarvoor bewoog het nogal afwijkend. We reden overigens door Gelderland, waar we ook wonen, maar meer in zuidwest Gelderland.

6. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    het zal maar op je hoofd vallen :$

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Meteoor zichtbaar boven Nederland
    In heel Nederland hebben mensen aan het begin van de avond een grote vuurbol in de lucht gezien. Volgens NASA gaat het om een meteoor.
    Via sociale media als Twitter kwamen vanaf half zes berichten binnen over mensen die een meteoor hadden gezien. Ook bij diverse politieregio's en regionale omroepen kwamen meldingen binnen. Veel mensen dachten in eerste instantie dat het ging om een neerstortend vliegtuig.
    In heel Europa
    Volgens een internationale meteoren-website is de vuurbal ook gezien in België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland. Volgens de NASA zou het om een meteoor gaan, maar het is ook mogelijk dat het gaat om ruimteafval dat de atmosfeer binnenkomt en in de dampkring verbrandt.
    Meteorieten
    Meteoren bestaan uit ruimtepuin en kan afkomstig zijn van verschillende plaatsen uit de ruimte. Zodra een stuk puin de sdampring binnenkomt zien we meteoren of 'vallende sterren'. Als na de verbranding nog wat overblijft van het materiaal, kan dat stukje op aarde storten. Dan noem je het een meteoriet. De laatste meteorietval in Nederland was in 1990 in Glanerbrug.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Las ook dat het geen meteoriet zou zijn geweest, maar een komeet.

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
  10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zunne groatuh vuurbal Jonguh!! :D

(sorry hoor ben melig....goeie sfeer hier...mn jochie 13 geworden vandaag....enneuh...nja heb al een hele tijd zin om new kidz nitro te kijken)

Wel gaaf dat je dat gezien hebt....toch blij dat t de kerstman dan niet was....Bedoel....als t echt een vuurbal was dan had Santa het waarschijnlijk ietsie te warm....of die neus van dat rendier voorop had vlam gevat ofzo... ;)

*gaat dr luchtbucks en kogels vast zoeken voor het geval dat deze meteor ook bijwerkingen heeft...*

11. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Mijn vader heeft het ook gezien en die woont in groningen. Hij grapte nog dat het Kuipers was ;)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Misschien was het wel een ruimteschip wat geland is met marsmannetjes:

13. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
  14. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
  15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Is regelmatig te zien. dan weer 's avonds en dan weer 's ochtends. Ik zie andrë regelmatig vliegen ;). Is net een heldere ster. alleen je ziet hem overvliegen. Vliegtuigen knipperen en dit is een heldere witte stip die je ziet, die niet knipperd ;) Meestal van oost naar west.

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    lijkt me gaaf om te zien hoor!

17. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    E.T.? :p

Heb hem niet gezien helaas. Zag er wel mooi uit trouwens in dat filmpje.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :D dacht ik ook gelijk

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Het Heeft te telegraaf bereikt. Waarschijnlijk het je een kerstster gezien zoals hun het noemen :)

20. topper12

topper12 Niet meer actief

Heb het ook gezien. Vond het erg bijzonder, zal zo de link van het nasa-filmpje bekijken :) Wij vroegen ons ook al af wat het nu was.

Deel Deze Pagina