Hm heel toevallig.. wij stonden net even buiten te roken en zagen een oranje 'bal' (niet groot, heel erg klein) door de lucht gaan. Dacht eerst aan vliegtuig, maar lichtjes van een vliegtuig zijn of rood of groen en knipperen.. deze ging in 1 rechte lijn, was oranje, knipperde niet, geluidloos.. heel apart. Zijn al op internet ant zoeken, maar geen idee wat het nou was.
Wel grappig dat dat juist op kerstavond gebeurt. Zou er een nieuwe Messias op komst zijn? Geen herders die zich geroepen voelden het licht te volgen? Misschien moet iedereen die op een boerderij woont even de stal checken...
Wat een toeval. Drie jaar terug liep ik op kerstavond na huis..het was al laat en ineens zag ik ook zoiets door de lucht vliegen. Schrok me rot haha. Wel toeval dat het op kerstavond gebeurd
ik heb hem ook gezien zei nog tegen vriendlief goh wat raar 1 ster zo op de dag wist alleen niet dat het een meteoriet was was idd snel weer verdwenen maar superduidelijk
Ik zag het via Twitter, Dagblad van het Noorden had erover bericht. Ik moest meteen aan dit topic denken