Ik ben over 1,5 week uitgerekend en ben erg nieuwsgierig naar onze kleine meid. Ik heb een pretecho laten maken bij 26 weken, en ben nu erg benieuwd of je je kindje na de geboorte daarvan kunt herkennen.
Ja ik vond van wel. Als ik de foto van de pretecho naast een foto van toen ze net geboren was, zie ik haar er echt in. Vorm van neusje, lippen etc. Jammer dat we niet op de echo zagen dat ze een enorme bos haar had
Ow leuk!! Kan het haar na die tijd ook gergoeid zijn, of zou het gewoon niet zichtbaar zijn op een pretecho?
Jaaaaa, ziet echt veel overeenkosten. Neusje van papa was duidelijk te zien en heeft ze ook echt! Na de echo riep ik gelijk ze lijkt op papa en tja, is 2 druppels water ! Voor de grap zei mijn vriend dan, maar ze heeft jou oren (heb een beetje afstaande oren ) en die heeft ze toevallig ook nog...haha! Spannend he, succes!
Wat leuk om te lezen zeg! ....ben nu nog veel nieuwsgieriger. Haha. Vanaf de echo lijkt ze sprekend op papa... ben erg benieuwd!
wij hadden met ons dochtertje met 26 en 33 wk een pretecho na de bevalling zag ze er ook exact uit zoals op de echo's (staan allemaal in mn albums)
en hoe zit dat met 'trekjes' ? wij hebben 5 pretecho's laten maken, allemaal op een ander moment natuurlijk, maar altijd lag onze kleine knul met zn handje op zn voorhoofd (zo'n 'ik ben uitgeput' gebaar..) zal hij nou straks ook veel zo liggen?
@beebs; mmmm, nee hier niet. Op de echo lag ze met haar voeten op haar voorhoofd en nu is ze een stijve hark en komen haar voetjes niet eens in de buurt van haar gezicht...haha!
Het eerste wat ik zei toen ze geboren was, is: Wat lijkt ze op de echo! Die dikke kleine neus en die lipjes...zo leuk!
Ja wat betreft gebaren klopte het bij ons ook helemaal. Bij alle echos die we gehad hebben lag ze met haar armpje voor haar gezichtje. En dat doet ze nog steeds als ze moe is. Als haar armpje voor haar gezichtje verdwijnt, is het tijd om naar bed te gaan. Zo grappig vind ik dat.
Ja bij ons leek het echt! Bij deze weet ik het nog niet hihi ben zo nieuwschierig! En over dat haar, vorige week kreeg ik een echo en toen zei de vk dat ze allemaal haar zag! dus volgens mij kunnen ze dat dan wel zien? En bij elke echo had ons zoontkje zn duim in zn mond maar hij heeft nog nooit geduimd of een speen
trekjes herkennen wij erg ze lag altijd met dr handen te friemelen, dit voelde ik ook continue in mn buik.... nu doet ze t nog ook lag ze elke keer op linkerzijde op de placenta te slapen... en in de wieg wilde ze idd alleen op dr zij en liefs links slapen ook bij ons was er met 33 wk te zien dat ze haar op dr koppie had dit moest wel in zwart wit bekeken worden omdat ze al ingedaalt lag
@Musty...Echt sprekend die foto en real life.. Wat mooi zeg! Vooral de foto van 33 weken!! @Bewegingen/trekjes... Als die van ons dezelfde trekjes zou hebben, dan zou ze altijd met haar been voor haar gezicht liggen. Hahaha. Lijkt me dus sterk!