Hoi, Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook een pretecho laten maken. De echo was zooooo duidelijk van haar gezichtje echt ongelooflijk. Had de foto bij me en zat er heel de dag naar te staren. Ik dacht ook nou het kan natuurlijk nooit zo zijn dat ze er echt op lijkt. Maar toen ze geboren was en de eerste foto's na het wassen .... BIZARRRRR gewoon PRECIES !!!! Ik wist niet wat ik zag, echt zo mooi en bijzonder als je erover nadenkt door gewoon zo'n ding op je buik, dwars door je huid heen en dan gewoon zo het gezichtje van je kindje zien. Meid geniet er lekker van, want (in mijn geval) leek ze sprekend, gewoon hetzelfde alleen dan in kleur in het eggie! hahahaha Veel plezier, Groetjes Kelly
ben benieuwd hoe ons manneke eruit ziet tot nu toe lijken de profielfoto's bijna identiek denk dat we nu rond de 30 wk een 3d echo laten maken
Hier herken in de trekjes heel erg. Hij zat steeds met zijn handje in zijn mond na de geboorte deed ie dat ook. Het gapen precies hetzelfde
Wij herkennen het ook heel erg... en nu met anderhalf jaar nog steeds zoals op de foto te zien precies het kinnetje, mondje, neusje.. de echo was gemaakt met 24 weken zwangerschap.. en de foto ernaast is dus nu met anderhalf jaar, nog steeds hetzelfde haha
@ leeuw89, ja he.. dat is zo bijzonder aan die 3d echo's tegenwoordig.. onbegrijpelijk dat dat kan helaas is dit de enige duidelijke foto... bij de anderen had ze beide handjes en de navelstreng voor het gezicht..
Bij ons was trouwens wel te zien dat mevrouw een hele bos haar had en dat had ze! Echt leuk, tijdens de pretecho leek ze heel erg op papa, toen ze was geboren, was het gewoon eng, zoveel ze op papa leek! En ik zag echt dat zij het was van de echo. Die bovenlip en de contouren van haar lippen. (en het eigenwijze, hihi)
@babysaluki: Wat een gelijkenis! Erg herkenbaar. Ons zoontje lijkt ook nog sprekend op de echo foto's van 20 wkn.
wat betreft de trekjes.. declan lag altijd op de echo met zijn handjes voor zijn gezichtje.. doet hij nu nog steeds en de eerste weken deed hij dit continu!
3d foto is van deze zwangerschap... En de net geboren foto van onze dochter ... Bij de oudste hebben we geen 3d echo laten maken.. Maaaaar als ik zo kijk Lijkt ze echt op onze 1e dochter ... Bekijk bijlage 112428