Hai meiden, Ik durf niet meer buiten te lopen, bang dat ik uitglijd... met zo een belly.... wie heeft hier ook last van?
erg he vorig jaar was ik hoogzwanger toen het zoveel sneeuwde en vroor. Ik durfde niet weg maar moest wel steeds naar het zh voor controles enz. Toen was ik het ook wel zat hoor. Ik zat dus hele dagen thuis
ik ben niet zo snel bang om uit te glijden, maar ik rijd met mijn vriend mee naar werk en terug en gisteren lagen we met de auto bijna tegen een vangrail aan met die sneeuwtroep ik zit me nu al op te vreten als het deze maand nog harder gaat sneeuwen en mijn vriend de weg op moet.
Ik ben altijd bang om te vallen als het sneeuwt Vooral jij met een hoogzwangere buik. Ik zou het ook eng vinden hoor. Ik vind het nu al verschrikkelijk
Ik heb nog lang geen buik maar vind het ook niks. Gisteren gleed ik bijna uit op de parkeerplaats bij de AH, dat was net een spiegel zo glad. Ook moet ik normaal vrijdag naar tilburg (80km) voor de bloedtest maar ik ga straks even bellen of ik ook hiet in het dorp kan laten prikken want ik wil het niet opzoeken. Meer dan 1 uur rijden voor 5 minuutjes prikken en dan weer een uur terug in mijn eentje. Nee, dan maar een dag langer wachten op de uitslag.
Ja ik vind het ook helemaal niks om buiten te lopen nu! Ook erg bang dat ik uitglij om mijn buik.. Of met de auto slip.. Ik doe nu iedere x buiten stevige snowboots aan..
Ja dat heb ik ook, vooral omdat ik vorig jaar een paar keer onderuit ben gegaan, ben ik nu extra voorzichting, als we met de auto gaan, dan glijden we hier op het parkeerplaats al weg zo hard aangevroren is het, gelukkig is het daarna wel schoon, maar lopen doe ik nu liever ook niet
hier nog 1 die loopt te stressen buiten met lopen.. vindt het doodeng. Maar ja moet er soms toch even uit na hele dagen binnnen te zitten dus dan vriendlief stevig vastpakken en gaan
ik ga gewoon niet alleen naar buiten..heb bi dus kan al moeilijk lopen..dus maar kluizernaar zijn de komende tijd?
Ik durf het ook niet aan hoor, heb hier twee honden waarvan er eentje trekt... Nu komt mij smoeder deze gelukkig uitlaten. En ik ga maar even stevige snowboots halen van de week om zo toch frisse neus te kunnen halen.
Ik hou er ook niet van, vind het normaal al eng en nu ik zwanger ben, ben ik extra voorzichtig. maar ik ga wel hoor, ik moet toch werken, boodschappen doen etc. Maar ik schuifel heel voorzichtig als een soort pinguin over de stoep, ziet er charmant erg uit . Fietsen doe ik dus zeker niet met dit weer.
Hier ook bang om uit te glijden. Vanmiddag ga ik logopedie afzeggen van me dochter omdat ik gewoonweg niet durf te fietsen omdat er overal hier in de straatjes nog ijs ligt.(heb geen auto ook) En lopen red ik niet door me rug. Straks wel lopen naar dr school maar dat is gelukkig niet zo ver.
Zo ben blij dat ik niet de enige ben... Ik moet vandaag naar de gyn en praxis... gelukkig heb ik wel auto maar met uitstappen kan ook glad zijn.... Ik ben vorige jaar niet gevallen godzijdank en liep met naaldhakken over de sneeuw maar nu ga ik echt wel mijn lelijke boots uit de kast halen.... Ben ook zo bang dat mn ex iets overkomt als t door blijft sneeuwen en hij vanuit brabant moet komen voor de bevalling bah bah rot weer...
Hier ook die angst. ben vorig jaar gevallen, maar toen deed alleen mijn been pijn en liep ik niet met zo'n dikke buik. Hoop alleen dat het niet zo heel lang gaat duren, voel me straks echt een kluizenaar.
Hier idd ook angst voor uit te glijden. Ik houdt me ook vast aan mannetje om te kunnen lopen, maar voor jou Damiana is dat niet eens mogelijk Wees idd maar heel erg voorzichtig.
Klopt ik moet me alleen zien te redden met lopen.. op zulke momenten mis ik hem des te meer... maar t is niet anders helaas.