Hallo meiden, Sorry dat ik dit eigenlijk onder de verkeerde topic plaats maar onder de topic tem.kaartjes reageert nog niemand Ben ook zo ongeduldig Ik noteer nu voor de tweede maand mjn temperatuur bij ff en ik ben heel benieuwd of iemand al wat kan zeggen over mijn kaartje want het zegt mij namelijk helemaal niks... 3310ae Ovulation Charts Hoop dat iemand er iets wijs over kan zeggen Liefs
Hmmm.. Heel eerlijk gezegd denk ik dat er een eisprong aankomt of is? Maar ik temp nooit, dus het zou zomaar kunnen dat ik er helemaal naast zit. Dus eigenlijk heb je helemaal niets aan mijn reactie haha.. Hopelijk krijg je zo van iemand anders wel wat meer info! (oja en dat ongeduldige heb ik ook hoor )
ik denk dat je gisteren je ei hebt gehad. Gisteren eisprong, dan vandaag temp omhoog. Ik zit zelf ook vaak tussen 36.4 en 36.8 voor mijn ei en tussen 36.9 en 37.2 als mijn ei geweest is. Heb je ook iets gevoeld of iets aan je slijm gemerkt? (klinkt vies, maar daar kun je veel uit afleiden)
ja ik kijk ook altijd naar het slijm. Maar het gekke is dat ik dat al een aantal dagen geleden heb gehad en nog gekker is dat ik dat vanmorgen weer had. Normaal heb ik dat maar 1 x gedurende een cyclus dus daar kan ik nu niet zoveel uit opmaken. Ik had zelf ook het idee dat mijn eisprong indd gister was, zou het dan te laat zijn om vandaag nog te klussen??
haha dank je wel En Apie, jij ook bedankt voor je reactie. Vervelend is dat he, dat ongeduldige, je loopt alleen jezelf maar in de weg maar ja....denk dat de meeste vrouwen dat hier wel hebben
idd erg ongeduldig en zeker als ik iets wil weten of ergens onzeker over ben, dan wil ik graaaaaaag direct antwoord haha.. ik zit nu op 't wachtbankje en heb echt het gevoel dat het raak is deze maand, maar daarop wachten duurt ook zo laaaaaaang!! haha. Maar we hebben maar geduld en zien wel wat er komen gaat. (kost wel veel geld trouwens, heb nu al 3 testen gedaan, terwijl t eigenlijk nog te vroeg is haha)
oh ja zonde, maar ik weet dat bijna geen enkele vrouw zich dan kan inhouden He maar jij hebt het gevoel dat het raak is, wat spannend zeg Waarom denk je dat? Wat voel je?
Ik ook Mirtjuh, ben heel benieuwd maar ik geloof dat als ik de temp. bij houd dat jullie dit ook kunnen zien middels dezelfde link...
klinkt vaag. maar voel me algemeen anders, over mijn hele lijf... En normaal mega zere borsten een week voor ik ongi word, nu niks. Alleen langzaam trekt er megapijn vanuit mijn oksel naar mijn linker borst. Rechts voel ik niks. Harde randjes rond mijn tepels en aders op borst. En ik voel van alles in mijn buik, beetje ongipijn enzo. Maar goed, misschien maak ik mezelf ook wel gek..
hoi Ikzelf ik denk dat je deze maand 2 eisprongen hebt gehad zowel dag 15 als gister want je ziet een heel duidelijke daling en stijging en het lijkt erop dat je dan weer een daling hebt voor een 2e eisprong. het gebeurt niet vaak maar dit zijn dus maanden waarbij je een 2eiege tweeling zou kunnen krijgen
hhhmmm spannend dus sweet Lilly Wat zeg je nou Karinikke??? haha, dat zou natuurlijk super leuk zijn maar weet niet hoor.. Heb namelijk PCO en weet niet of ik dan echt waarde moet hechten aan de temp. Maar omdat ik PCO heb en aan de hormonen ben is de kans wel groter op een meerling dus wat dat betreft zou het wel weer kunnen....ben nu helemaal benieuwd hoe het verder zal gaan