Hebben meer vrouwen dit meegemaakt?

Discussion in 'Zwanger worden' started by destiny, Jan 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. destiny

destiny Niet meer actief

#1 destiny, Jan 29, 2011
    Last edited by a moderator: Jan 29, 2011
    Hoi

Ik heb vorige maand een miskraam gehad met ongeveer 5 weken.
    Ben naar een paar dagen gestopt met bloeden en was toen ook helemaal schoon en het hcg was ook helemaal uit mijn lichaam.
    Toen heb ik 2 weken later weer gewoon de eisprong gehad en nu moet ik denk ik morgen ongesteld worden maar nu zat ik gisteren op de bank tv te kijken en kreeg ik ineens steken in mijn baarmoeder dat heeft een paar minuten geduurd en daarna werd ik me toch ineens heel erg misselijk kreeg het koud dat heeft geduurd tot ik in slaap viel.
    Vanmorgen werd ik wakker was ik nog lichtjes misselijk nu helemaal niet meer alleen een borrelende maag.
    Zou ik nu zwanger kunnen zijn of moet ik dan nu ook nog misselijk zijn want ik ben normaal nooit misselijk
    Want had gistere echt het idee dat ik zwanger was maar nu dat de misselijkheid ineens weg is weet ik het niet meer.
    Misschien komt het vaker voor dat het even weg blijft en als het hcg hoger word je er weer last van gaat krijgen???
    Wie heeft dit nog meer meegemaakt en was toen zwanger?

Groetjes Samantha

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Het zou zeker kunnen dat je gelijk weer zwanger bent! Ik zou zo snel mogelijk een testje wagen, succes!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    als het hcg weg is is het weg en komt het niet meer terug.
    Dus als je hcg hebt is het van een nieuwe zwangerschap!
    Spannend!

4. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Hoi

Heb vanmorgen getest maar nog steeds negatief dus ik weet het niet meer wacht nog 3 dagen als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik weer testen.
    Hoop het zo:D

5. Loes1983

Loes1983 Actief lid

Oct 29, 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik heb de eerste menstruatie na mijn mk me gevoeld zoals jij beschrijft. Misschien zit die eraan te komen.... Hoop t natuurlijk niet voor je maar maak je niet al te blij (wat ik wel had gedaan want dacht ook dat het alweer meteen raak was).
    Als het je menstruatie is kun je ook weer blij zijn want dan weet je weer meteen dat je cyclus goed van start gaat.

Toi toi

xxx

6. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Loes

Ja maakte me al helemaal blij maar nu probeer ik te denken dat mijn menstruatie eraan komt hoop wel dat die dan snel komt kunnen we weer snel verder.
    Maar vind het gewoon zo raar die misselijkheid want van tevoren dacht ik deze ronde zal het toch wel niks worden maar toen ineens dat misselijk worden en die steekjes in mijn buik en ook nog eens gezwollen tepels heel raar.
    Maar zal helaas toch moeten wachten tot het komt of niet hoop ik natuurlijk.

Hoop voor jou ook dat het weer snel raak is:D

Groetjes Samantha

7. Loes1983

Loes1983 Actief lid

Oct 29, 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Het enige wat we naar mijn idee kunnen doen is zorgen dat we gezond eten, goed slapen, stress vermijden en heeel veel klussen. Dan is het aan moedertje natuur om verder het werk te doen.

hopen voor jou dat het raak is en anders moet er maar snel een ongi komen. De mijne was trouwens best heftig de eerste keer en deed goed zeer....

xxx

8. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Hoi

Ben vandaag een klein druppeltje bruin bloed verloren maar heb ook nog een keer getest en die gaf aan negatief.
    Dus ik denk dat mijn menstruatie er aankomt.
    Heb alleen nog geen buikpijn en het wil ook nog niet echt doorzetten.
    Dus heb nog wel een klein beetje hoop maar probeer me er niet op vast te pinnen.
    Hoop dat het wel snel doorbreekt want dan kunnen we er weer voor gaan.
    Jammer eigenlijk he dat we moeder natuur niet kunnen dwingen:D

Groetjes

9. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi

Ben helaas weer ongesteld geworden:(
    Op naar de volgende ronde hopelijk dan meer geluk:D

10. Female

Female Niet meer actief

Veel geluk volgende maand! ;)

11. destiny

destiny Niet meer actief

Dank je wel jij ook en ook veel succes voor alle dames hier die zwanger willen worden;)

Share This Page