van VK naar gyn.... vraagje...

Discussie in 'De bevalling' gestart door BeetjePeetje, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Hoi,

Ik ben tot afgelopen dinsdag gewoon onder toezicht van VK geweest.
    Nu moet ik bij de gyn. blijven.
    Als ik weeen zou krijgen (of denk die te hebben), moest ik voorheen de VK bellen.
    Weet iemand toevallig hoe het nu zit?
    (ik ben het vergeten te vragen aan de gyn. en ik ga pas over 2 weken weer terug op controle... kan veel gebeuren in 2 weken)

Groetjes Petra

2. Mijn gyn. zegt dat je naar het algemene nummer moet bellen van het ziekenhuis en dan naar de verloskamers moet vragen.
    En daar doe jij je verhaal en zeggen ze hoe en wat.

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    hier hetzelfde als bij lilae, en heb ook het privénummer gekregen van de gyn voor als er 's nachts iets zou gebeuren, zodat hij onmiddellijk wakker is en naar het ziekenhuis kan komen.
    tijdens z'n werk uren bel ik naar z'n praktijk, en als de werk uren voorbij zijn, bel ik naar de dienst verloskunde van het ziekenhuis.
    heb je steeds een vk aan de lijn die je bijstaat met raad en evt daad ;)

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik zou even naar de afdeling gynaecologie bellen.
    Ik kreeg een folder met daarin een nummer voor de dag en de nacht.
    Voor de dag is dit meestal de afdeling gyn en snachts wordt je dan direct doorverbonden met de dienstdoende verloskundige of verpleging van de kraamafdeling.
    Ik had eerst zelf ook niet zo'n nummer en kreeg toen een bloeding. Vreselijk gevoel als je dan niet weet wie je moet bellen.

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ik ben sinds vorige week woensdag overgedragen helaas.... met spoed 1 dag in zh gelegen, toen direct telefoonnummers gekregen...
    Verder moet ik in ieder geval altijd bellen om de dingen waar ik normaal gesproken de VK voor zou bellen....
    Zorg idd wel dat je het telefoonnummer al hebt, want als je moet bellen lijkt het me vreselijk om eerst uit t emoeten gaan zoeken waar je heen moet bellen...
    sterkte meid

6. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Bedankt allemaal...
    Ik ga zeker nog even bellen voor de telefoonnummers!

Deel Deze Pagina