zo we zijn alweer een paar dagen verder!! heb af en toe een vlaag van testdrang over me heen haha..'heb er vandaag maar aan toe gegeven en een ovulatie test gedaan. toch een soort van hahahahahaha
Whahaha...je hebt de testdrang echt goed te pakken Ik blijf je even volgen,hoop zo voor je dat jet raak is.
ja echt erg he! gisterochtend ben ik overgehaald en had ik een test gedaan.. op dag 26 van 31 dag cyclus... omo wit natuurlijk.. maar ik heb nog hoop.. normaal gesproken begin ik bijna altijd een week van te voren al met bruinverlies.. en nu nog niks... en mijn tieten doen zeer, maar dat heb ik wel vaker gehad terwijl ik niet wanger was......maaaaaar kom maar op kwaaltjes!!!!!!!!!
ja ik vind het ook altijd zo spannend voor andere.. haha.. hoop ook zooo dat t nu eindelijk mag lukken na 4 jaar!!
Kan zijn dat je nog te vroeg was natuurlijk. Weet niet welk merk test je hebt gedaan? Ik hoop natuurlijk heel erg dat ie gauw posi zal zijn! Ik stuur alvast extra hcg hoor
Ik wist het ook vanaf vier dagen na mijn eisprong, ik wist het gewoon. Een paar dagen later keek ik naar mijn handen en mijn handpalmen waren inderdaad rozig, net zoals bij mijn eerste zwangerschap. Ik ben verder heel erg wit . Toen wist ik het zeker. Ik duim voor je!!
Hier nog geen bruin te bekennen bij afvegen.... Wou eigenlijk morgenvroeg testen weer maar denk dat ik dat niet doe en nog 1a2 daagjes wacht of er bruin komt. Word moeilijk met mijn testdrangvlagen, maar ik ga gewoon gauw plassen morgenvroeg Haha, gelukkig morgenmiddag weer werken, is wel fijn voor de afleiding. Nou ik ga slapen!
dank je... vind t echt kut! had echt goede hoop voor deze ronde... nu wachten tot ik ongesteld word, en dan naar ronde 49....
He, wat naar voor je... Dikke knuf! Echt een rotstreek van je lichaam! Het klonk echt heel positief allemaal... En dan toch die klap.. Echt s**t!
ja stom lichaam, heb me eerder al een keer helemaal zwanger gedacht, met misselijk en alles erop en eraan.. volgende ronde ga ik me niet meer gek maken hoor! (zeg ik nu)