Wie zet zijn kerstboom ook al zondag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 4 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Hier ook zondag...ik vind het gezellig, en omdat het meteen een goede afsluiter van sinterklaas. Dan is het voor de kinderen ook klaar. En terwijl zij met hun nieuwe spul spelen kan ik op mn gemakje de kerstversiering in orde maken.

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij! eindelijk! wil het nu al doen, maar eerst moet de Sint het land uit zijn :p

3. PeAn

PeAn Niet meer actief

Ik ga zo beginnen. De meiden worden straks opgehaald door hun vader en dan ga ik het zooitje van zolder halen.
    Heerlijk rustig opbouwen dit jaar😆

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier nog niet.

Zéker niet voor volgend weekend. Kunnen de kindjes eerst ff bijkomen van de sintgekte alvorens met kerst te beginnen.

5. Bieslook

Bieslook Actief lid

4 mrt 2015
    232
    0
    0
    Sprookjesbos
    Was wel de bedoeling om hem zondag op te zetten.. maar heb er nog steeds geen gekocht 😂.
    Volgende week maar even shoppen 😃

6. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Dit jaar geen kerstboom bij ons. Verhuizen 23 december en om dan de 24e nog tussen alle dozen etc kerstboom op te zetten...uhmmm nee toch maar niet haha

7. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

ja weet je ik sta ontzettend in dubio.
    nu is het zo dat ik al 10 dagen overtijd loop en ik naar alle waarschijnlijkheid volgende week word ingeleid. Vanaf dat moment heb ik wel iets anders aan mijn hoofd dan kerstspullen neerzetten.... daarbij ben ik nooit zo'n vlotterik met dit soort dingen omdat ik na 2 weken al die rommel de deur wel weer uit kan kijken.... ben dan ook altijd enorm blij als kerst voorbij is want dan ga ik meteen opruimen. Toch vind ik helemaal niets doen dus ook niet leuk. Wij hadden vorig jaar geen kerstboom i.v.m. kitten :)D) en ja ik heb dat ding echt gemist.
    Dus.... moeilijk moeilijk...

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij ook zondag. Duidelijke afsluiter van Sinterklaas. Morgen nog even kerstballen halen 😁

9. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Wij in de loop van volgende week :D

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.655
    5.697
    113
    Ik ook! wilde eigenlijk straks halen maar heb geen puf meer. Zondag dagje vrij dus kan lekker rommelen :)

11. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Wij ook zondag.

We hebben dit jaar voor het eerst een nepperd, dus ik denk dat ie al staat voordat mijn pyama uit is ;)

12. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wij vieren zondag sinterklaas, denk dat we wel de spullen alvast van zolder afhalen en dan zetten we hem maandag op.

13. Koon

Koon Niet meer actief

Hier zet ik hem maandag. Heb toch zwangerschapsverlof dus tijd zat ;)

14. Logan

Logan Niet meer actief

De mijne staat al sinds dinsdag ;)

15. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hier ook zondag.
    Zaterdagochtend nog ff kerstboomtafeltje ergens ophalen zodat eea veilig (hoog) staat :)

16. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ga de kerstboom hopelijk ook dit weekend opzetten 😁 heb er zo'n zin in!

Vind de show je kerstboomtopic ook altijd zo leuk

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, zondagmiddag ga ik weer aan de slag :D. Ons huis in de kerststemming maken.
    Nou ja, ik was stiekem al een beetje begonnen....de buitenverlichting zit al bijna 2 weken in ons boompje voorthuis :).

Morgenmiddag eerst nog Sinterklaas vieren. Dan 's avonds de Sint en Pietslinger uit de woonkamer verwijderen. Is het voor de kinderen ook direct duidelijk dat ze weer naar Spanje vertrokken zijn :p.

18. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    jup hier ook zondag! Traditioneel de dag na Sinterklaas.

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Het kerstdorp staat overigens al wel sinds afgelopen zondag.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zet hem dinsdag op, wil de kinderen eerst nog even de tijd gunnen om lekker na te genieten van Sinterklaas!

Deel Deze Pagina