Ik ben nog in twijfel. Ik zelf zeg jaaaa, maar voor zoonlief is het misschien rustiger om een weekje te wachten. Ik vind het altijd wel heel gezellig!
Ik wil graag vandaag de boom opzetten, maar ik stel het nog een week uit. We laten de badkamer verbouwen, ze zijn afgelopen week begonnen en overal een vies laagje stof. Deze week zal het ook nog wel wat stoffen, na volgende week zal het ergste wel geweest zijn. Dus de boom komt pas helaas volgend weekend!
Ik heb er mijn zinnen vandaag op gezet maar ik wil een boom (kunst) waar de verlichting al in zit want serieus ik heb altijd oorlog met die stomme verlichting Hebben nu al 3 jaar geen boom gehad en nu wil ik er weer 1. Wellicht als het lukt ga ik vanmiddag even naar het tuincentrum met zoon.
Wij hebben hem gisteravond nog opgezet en een dorp voor de eerste keer opgezet. Ben trots op het resultaat
dat is hier ook een probleem, geen plaats door de box. maar ik moet er toch wat op verzinnen hoor, kan toch niet zonder kerstboom. mss een kleinere op de kast of zo...
Hier zet ik hem a.s woensdag. Moet nog wat hebben voor in de boom dus dat haal ik dinsdag. Normaal zette ik hem ook vandaag maar hij moet wel meteen compleet zijn he
Zodra de meubels naar de babykamer zijn verhuisd komt hier een boom. Eerder hebben we gewoon geen plaats! Misschien komt er wel helemaal geen boom als het als te lang duurt allemaal... Dan ga ik wel voor een mini kant en klaar boompje ofzo als dat bestaat, voor op tafel. Of kerststukjes her en der.
Sowieso niet voordat Sint weer naar Spanje vertrokken is. Wij hebben altijd een echte en die wil ik niet een maand in huis hebben, dus bij ons komt die volgend weekend pas of zelfs het weekend daarna.
Zaterdagavond toen de kleine op bed lag begonnen met het opruimen van de Sinterklaas versiering en het neer zetten van de kerstversiering. Zondag met man en dochter de kerstboom neergezet. Vind het altijd super leuk. De buitenverlichting hebben we al twee weken
hier net alle sinterklaasversieringen weg gedaan vanavond de kerstboom erin gelijk kijken wat er weg kan
Daarstraks gehaald. Moet nog wel binnen gezet worden en opgetuigd worden. Dit jaar krijgt ie een centralere plek in huis, want in de hoek waar hij vorig jaar stond, staat nu het bureau van de oudste.
Wij zetten hem altijd het weekend na sinterklaas, toevallig dit jaar 6 dec op een zondag, dus hij staat al