En ook zeggen hoeveel ie weegt. Of 60 mg of 120 mg krijg je dan als advies. Mijn baby was bij de geboorte al 9 pond dus die mocht gelijk 120 mg... hahaha.. Succes gaat helemaal goed komen...
Hier ook ziek na eerste prikje en koorts. Maar na een zetpilletje en heel veel troost, knuffels en de borst heeft mijn knulletje eigenlijk lekker geslapen die dag. Daarna vielen de andere prikjes reuze mee! Maar sterkte, ik vond het ook niet leuk (en Ib eigenlijk ook niet).
ik ben vand op het cb geweest wat zielig voor zo'n kleintje zeg . hij moest erg hard huilen en huilt nu heel zielig. ben benieuwd hoe t gaat verlopen.
Jesper heeft afgelopen dinsdag zijn 1e prikje gehad. (iets eerder dan normaal, er heerst kinkhoest hier) Dinsdag zelf was hij heel slaperig en woensdag was hij wel ziek. Hij had een klein beetje verhoging, toen heb ik hem een halve zetpil gegeven en ging het wel iets beter. Hij was heel huilerig en wilde alleen bij je liggen, zo zielig..
hoihoi Zoƫ heeft bij alle 3 de prikken nergens last van gehad. Bij de derde heeft ze zelfs niet eens gehuild! Mexico hoe is het nu met Kain? Het huilen kan ook zijn omdat zijn beentjes pijn doen. De prikken zijn in de spieren gezet en dat kan beetje stijf worden. Wij hebben wat extra met haar beentjes bewogen en de plek meteen beetje gemasseerd na de prikken tijdens het aankleden. Misschien een idee voor de volgende keer? twinny
Het huilen is egt om de pijn van z'n beentjes ja dat merk je wel. Had al meteen koude lappen erop gedaan en ook gewoon bewegen met de beentjes. Misschien volgende keer nog meer idd.