Ik heb een moederfiets aangeschaft. We hadden nl allebei alleen een mountainbike staan. Is toch niet zo heel makkelijk met een kleintje. hihi. Heb nu voor een moederfiets gekozen omdat wij ws nog een kleintje erbij willen en deze fiets dan makkelijker is. Met opstappen en het stabieler staan van deze fiets..
Ik heb een gewone simpele fiets. Heb wel gekeken naar een mama fiets maar ik zat te denken dat ik er niks meer aan heb als Lieve niet meer voor of achter op hoeft en eventueel een volgend kindje ook niet meer in de toekomst. Dan gebruik ik die fiets niet meer,plus dat ik het duur vind plus dat het goed gaat met de gewone fiets bij mij.
Ik heb een moederfiets aangeschaft! Hij fiets heel lekker, en ik weet zeker dat ik daar straks heel veel plezierige kilometertjes mee zal fietsen samen met Vigo (kijk er nu al naar uit)
Ik heb een gewone en een moederfiets. Ik heb het eerst op mijn gewone fiets geprobeerd, maar ben als een blok gevallen voor mijn nieuwe moederfiets!
Ik zou heel graag een moederfiets hebben alleen is dat hier (financieel) niet mogelijk. Ik ben namelijk met het fietsen afhankelijk van een meetraphulp en die zitten dus niet standaard op moederfietsen . Die zou ik er dus extra op moeten laten zetten en dat brengt zoveel meerkosten met zich mee dat het gewoon niet haalbaar is. Dus ik heb nu mijn "gewone" fiets met meetraphulp. Groetjes Anita
Ik heb geen mama-fiets maar kan ook niet zeggen dat ik een gewone fiets heb Ik rij elektrisch (vanwege lichamelijke toestanden) en volgens mij bestaan die niet in mama-model. Ik vind het helemaal niet erg want ik ben allang blij dat ik kán fietsen!
ik ook en helemaal toen ik zwanger was van de tweede en de eerste nog voorin het zitje zat......bij mijn gewone fiets had dat niet meer gepast haha maar vindt het gewoon fijne fietsen
Ik heb een gewone fiets. Zie het sowieso niet zitten om straks met 2 kleintjes op een fiets te gaan zwieberen Wil wel heel graag zo'n gave fiets met zo'n bak ervoor waar ze allebei in kunnen, maar ja, dat kan ik echt niet betalen momenteel.
wat is precies een moederfiets? ik ga een nieuwe fiets aanschaffen dus wel even goed om te lezen wat handig is.
een moederfiets heeft onder andere meer ruimte tussen stuur en zadel ivm het kinderzitje voor ook zit er een andere standaard op zodat de fiets stabiel blijft staan als jij jouw kindje er in tilt. Hiervoor zit ook nog een soort veertje bij het voorwiel. De instap is ook lager
Ik heb een gewone fiets en daar zitten mijn beide meiden op... Het gaat goed, vind het afstappen en opstappen soms wel wat lastig... Maar het gaat goed......
Ik heb een gewone fiets gekocht maar wel 1tje met een bredere instap, zodat er toch wat meer ruimte tussen mij en het fietszitje zit, nu wel handig met mijn groeiende buik.. Ook heb ik er een speciale standaard oplaten zetten, netzoals op de moeder fiets. En kan ook mijn stuur vastzetten zodat de fiets niet omkiept. Ben er echt super blij mee.. Zo´n moederfiets is ideaal maar erg duur en zonder zitjes ziet dat ding er niet uit. Nu heb ik een gewone fiets met dezelfde gemakken als een moederfiets. Je hebt tegenwoordig ook niet nieuwe weduwefietsen, die zijn ook ideaal.. De nieuwe uitvoering dan, en met versnelling. Zijn ook supermooie fietsen, moest kiezen uit deze 2..