Hey meiden, Wij zijn vorige maand gestopt met de pil omdat we graag een tweede kindje willen. Toen ik de pil slikte had ik altijd een cyclus van 28 dagen en dat was eigenlijk voordat ik begon met de pil ook altijd. Kon er de klok op gelijk zetten zeg maar! Nu zijn we dus vorige maand gestopt en werd ik eigenlijk gewoon weer netjes ongesteld (na dagen, maar dat is geloof ik wel normaal als je stopt met de pil dat het soms wel eens iets langer kan duren dan normaal). Maar nu was deze menstruatie echt maar 1 1/2 tot 2 dagen, terwijl ik normaal gesproken echt een wel een dag of 5 ongesteld ben. Weet iemand hoe dit kan? Of heeft iemand dit ook meegemaakt? Groetjes Caroline
Waarschijnlijk heeft het er toch mee te maken dat je gestopt bent met de pil... Je lichaam heeft tijd nodig om te ontpillen. En dan kan het inderdaad voorkomen dat je in het begin menstruaties hebt van maar 1 of 1,5 dag... Hopelijk is het snel weer zoals je je cyclussen gewend was. Succes met zwanger raken!
Hey meiden, Thanx voor jullie reactie. Ik zat daar ook wel aan te denken, maar toch is het wel gek. Zouden we dan wel gewoon deze maand kunnen gaan proberen. Ik wilde namelijk bewust een eerste menstruatie afwachten voordat we zouden gaan proberen. Maar twijfel dus of we dit kunnen zien als een menstruatie. Groetjes Caroline
Ik heb het nu na 4 jaar zonder pil ook wel eens gehad een menstruatie van 2 dgn. helder bloed. En ik heb de huisarts er toevallig over gevraagd hoe dat zit. Maar er is in principe niks aan de hand. Aparte gevallen er buiten gehouden van waar meer over bekend is dat er iets aan de hand is.
Hai, Ik ben hier zelf ook benieuwd naar..heb hetzelfde(nooit eerder gehad).Ik heb al een kindje en daarvoor had ik het ook nooit. Maar ik ken iemand die dus 3 dagen menstruatie(zo mag je het dan niet noemen..dus zei denkt innestelingsbloedong) gehad. Zei dacht dat ze dus ongesteld was geworden en had een feestje..dus lekker weer de alcohol erbij..! Blijkt een paar dgn later dat ze toch zwanger was. Raar he!? Maar ja het kan dus wel. Ik geloof bij mij niet dat het zo is, maar ja ik wil alleen maar zeggen dat er uitzonderingen zijn..! Sucses.