Ik heb naar aanleiding van veel positieve verhalen oa hier op t forum en filmpjes op YouTube ook een afspraak gemaakt bij echo baby te Lommel. Ik was wel nieuwsgierig over t volgende; Hoe ziet ze t verschil tussen t piemeltje en de Clitorus en de ballen en de eierstokken.. Het is natuurlijk maar zo klein nog en zag op deze link Geslachtsbepaling en ontwikkeling Dat in t begin als t nog op elkaar lijkt t nogal veel weg heeft van schaamlippen wat mogelijk een meisje kan suggeren Of is t rond 13wk 4 dg al duidelijker en ligt t voornamelijk ook aan de apparatuur? Denk t wel nav opmerkingen en haar website. Hoor graag van wie is geweest waaruit bleek dat t echt duidelijk een meid of jongen was en het het andere geslacht echt uitwees! Bedankt iig voor t plaatsen van eerdere ervaringen, kijk erg uit naar onze afspraak!
hier met 13+4 geweest een meisje en nu al 2x bevestigd door verschillende dat het echt een meisje is mijn filmpje: Geslachtsbepaling Echobaby.be in Lommel (aanrader). Het is een MEISJE.m4v - YouTube dit van een jongetje bij haar 13 weken zwanger jongen - YouTube duidelijk verschil toch? met haar apparatuur is het duidelijk te zien of het een jongetje of meisje is. kijk eens op haar website en zie de voorbeeldfoto's hier een foto van haar bij 13 weken waar het een jongetje is. duidelijk een balzak + piemel clitoris en penis zijn beide 3 milimeter bij 13 weken, maar bij een jongetje zie je dus 2 balletjes in de buikholte ( zie filmpje) en een balzak en piemel. bij een meisje 3 streepjes en géén balletjes in de buik en géén balzak het verschil is dus goed te zien en geen twijfel over mogelijk.
Super bedankt voor je uitgebreide reactie! Vind t ook zo bijzonder dat t allemaal kan hè tegenwoordig! Ben zo zo zo benieuwd! Meer ervaringen altijd welkom, zeker leuk om Voorbeelden te zien! Ga ff je filmpje kijken Daantje!
Als de echo maandag goed is gaan wij ook een afspraak maken. Ik wil tussen de 14 en 15 weken langs gaan!
1 september gaan 13 +3 dagen wij zijn zo benieuwd!! echt zin in je hoort alleen maar goede verhalen over marita!
Leuk moedertjelief! En sorien bij hoeveel weken was j naar marita? Daantje, heeft ze ook de eierstokken laten zien aan je of zijn die nog niet zichtbaar bij 13 weken?
Vanaf wanneer zijn die wel zichtbaar? En als je dan wel iets in t buikje ziet zitten zijn t de balletjes?
Meid, ben maar niet bang, ik weet zeker dat je overtuigd bent als je bij Marita bent Als het een jongetje is zul je duidelijk een piemel en balzak zien op de echo en die ook zelf herkennen op het beeld op dat moment En bij een meisje echt de clitoris en 2 schaamlipjes
Dankjewel daantje T klopt ook wel een beetje.. Komt een beetje door mensen die er zo op reageren alsof t onmogelijk is en zelfs bij 16 weken er nog twijfels bestaan Maar ik denk echt dat dat aan de apparatuur ligt waarmee de meeste echobureas/ziekenhuizen ligt, toch? Snap gewoon niet waarom bijna niemand er aan wil, en mensen zo snel zo reageren als; waarom wil je t al zo snel weten? vind bij wijze van spreken wel dagelijks duizenden foto's waar bij om t nub wordt gevraagd en ook foto's van rond de 16-20 weken dus de behoefte om t te weten lijkt me groter dan t niet te weten toch? Ik kan iig ook niet wachten en vind t jammer dat er zo weinig vertrouwen is in marita dat maakt me onzeker..
Je hoeft niet onzeker te zijn meid Hier op het forum heeft ze het tot nog toe bij iedereen goed gehad Zowel de meisjes als de jongens Men geloofd het vaak niet omdat iedreen vasthoud aan die "20 weken grens" maar dat is al jaaaaaren niet meer Ik weet zeker dat als je gaat je zelf het verschil ook duidelijk zult zien Tip: pak het pakket van 50 Je krijgt dan 1 dvd in hoes van de echo, 1cd met ruim 60 foto's, en 5 foto's afgedrukt Zo kun je altijd als je nog onzeker bent de echo terugkijken op film en digitale foto's. Voor 25 krijg je enkel 5 foto's afgedrukt Ik hoor van veel mensen dat ze achteraf spijt hadden dat ze geen dvd hadden gepakt omdat de omgeving/familie twijfelachtig reageerde en de dames in kwestie gingen twijfelen. Met een echofilmp kun je dan nog mooi terugkijken. Dvd is gesproken dus je ziet dan ook echt wat ze uitlegt Haar apparatuur is idd veel beter, vandaar dat zij het zo snel kan zien
Bedankt voor je reactie Ik heb een pakket voor 75 afgesproken Hierbij gaat ze 2d t geslacht bepalen, dan gaan we 3D naar onze uk krijgen Alles komt op dvd en we krijgen een A4 met kleurenfoto's mee van onze beeb! Bedankt voor t meedenken! Dat is ook de reden waarom ik t op dvd wil, lekker terug kijken en aan andere laten zien want we willen dit echt met z'n tweetjes doen! 😊
Nog een vraagje.. Volgens m'n laatste echo was ik 12 wk en 1 dag de baby was 5.6 cm.. Is t beter om De gemaakte afspraak aan te houden als k 13 wk en 4 dg ben of zal k eerder kunnen gaan? Kan Echt niet wachten maar bang dat k als ik eerder ga ik Miss toch iets minder ver ben dan m'n laatste echo uitwees..
Voor mijn eigen gevoel zou ik hem op 13+4 laten Stel je zet m op 13,0 en je zou bijv 12,4 zijn dan kom je te vroeg. Dat zou ik niet riskeren Maar leuk zeg zo'n uitgebreid pakket, super!