ik zou vandaag 7 weken zijn. echo gehad vanmorgen en niet veel te zien. ik weet wanneer mijn ei was dus moet 7 weken zijn maar er was een holte van 4 a 5 weken. vanmiddag naar ziekenhuis geweest en daar was helemaal bovenin een holte met baby en kloppend hartje van 6 weken te zien. mijn gynaecoloog zei dat hij "op zolder" zit en dat die moet zakken. iemand ervaring? hoe liep het bij jullie af? ik moet maandag terug naar gynaecoloog
ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Maar heeft de gyn dan niet uitgelegd wat hij bedoelde en waarom hij moet zakken? Lijkt me erg onprettig om zo in onzekerheid te zitten! Sterkte er mee en hopelijk gaat alles gewoon goed!
ja het moet wel zakken, ik moet maandag terug om te zien of het gegroeid is. ik was perplex dat er ineens een baby met kloppend hartje te zien was en heb bijna niets gevraagd
ik ook niet, ik dacht het embryo nestelt zich in, in de baarmoeder en waar maakt niet uit als het maar in de baarmoeder zit. de gynaecoloog was een beetje raar (was niet mijn eigen), liep ook weg toen ik me aankleedde...etc... was wel optimistisch en moest daar onder controle blijven voorlopig. ik heb ook niet gedacht iets te vragen ik was blij met een baby en kloppend hartje want dat was vanmorgen helemaal niet het geval... meten was 6 weken dus een week minder ver en of dat goed is weet ik ook niet. teste 30 mei al positief (morgen 3 weken geleden)
nee tuurlijk vraag je niks dat snap ik..... De eerdere echo is gewoon niet goed gemaakt dan? Daar zagen ze niks op.......en in het zk wel. ipv de zoldertheorie ... is het volegsn mij gewoon fout gegaan bij je eerste echo?
nooit van gehoord maar las wel dit verhaalhttp://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/420917-vruchtje-zit-hoog-baarmoeder-herkent-iemand.html
idd...vond ik ook en volgens mij moet dat niks uitmaken hoe hoog een kindje zit, het groeit vanzelf vol...zolang het er maar in de bm zit.
ja denk ik dus ook! Hartje klopt kindje zit in de bm alleen verstopt... ik denk dat het gewoon helemaal goedzit!
de eerste echo is gewoon niet goed genomen terwijl ze allebei inwendig waren. het zit helemaal boven in een hoekje verscholen... ik heb zelf hartactie gezien dus daar ben ik gerust over. net verloskundige gebeld, het moet zakken en de tijd zal het leren
1 ding is zeker... ik twijfelde waar de kleine zou komen te slapen....maar dat wordt zeker "de zolder"
Dorianne, die van mij was ook verstopt en zat bovenin en dat is helemaal goed gekomen. Heb mijn echo toegevoegd