Weer zwanger na buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lizzy1, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1

Lizzy1 Lid

12 apr 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Hallo,
    Ik heb een vraagje. Ik heb drie jaar gelden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad welke is beeindigd voor middel van een injectie (ben even de naam kwijt). Destijds was ik onzorgvuldig met de pil waardoor ik ongepland (maar wel gewenst) zwanger werd. Nu drie jaar later zijn mijn vriend en ik bewust gestopt met de anticonceptie om zwanger te raken. Wat blijkt, na twee maanden is het raak! Wij zijn super blij, maar tegerlijkertijd ook heel erg bang dat het opnieuw fout gaat. Ik heb direct de huisarts gebeld en gelukkig begreep ze mijn angst en mag ik een vroege echo laten maken. Helaas kan dit pas bij 6 weken. Ik ben nu vier weken (2 vanaf de innesteling). Natuurlijk begrijp ik dat niemand mij gerust kan stellen maar mijn vraag is hoe groot de kans is dat mij dit opnieuw overkomt. Op internet lees ik heel verschillende verhalen, waar ik best een beetje bang van word. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.

Liefs Lizzy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik weet niet hoe groot de kans precies is, het blijft altijd spannend. 6 wkn is echt vroeg genoeg je ziet dan nog niet heel veel. Maar je kan vaak al wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten.
    Ik duim voor je!

Imke

Deel Deze Pagina