Helaas ik kon mezelf niet meer bedwingen. Ik heb totaal geen symptomen nergens last van alleen belachelijk moe. Natuurlijk had ik niet anders verwacht dan negatief maar zou het nog mogelijk zijn...? Ik wil te graag iets voelen maar ik voel na eisprong niks meer..
Jeetje wat een verschil in 2 zwangerschappen. Jammer dat ik ze niet bewaard heb. Maar had jij symptomen bij de laatste? Ik hoop dat ik 10dpo ook iets ga zien
Aaah jij hebt ze niet bewaard nu lees ik het goed Ja ik dacht maak overal foto’s van is leuk voor later
Ik bij deze zwangerschap ook dacht ook dat het weer niks was geworden die maand. Nu bijna 37 weken dus geef de moed nog niet op.
Vandaag 9dpo en vandaag behoorlijk kramp gehad wat door trok naar mn rechterbeen. Kan echt 2 kanten op.. Morgen ga ik gewoon nog eens een testje wagen
Vanmorgen testje gewaagd.. Wellicht te vroeg? Stel dat gister de innesteling was omdat ik zo buikpijn had. Ziet iemand überhaupt iets? Soms lijkt het of iets zie of misschien wil ik dat haha. Nu ga ik over 2 dagen maar weer een poging wagen
Ik zie nog niks op je foto's maar het is ook nog erg vroeg en wellicht komt het door het uploaden. Ben benieuwd naar je volgende testen!
je foto heeft schaduw op het testschermpje dus helaas niet te zien. Na uploaden is de kwaliteit ook altijd slechter helaas.