Hoi meiden, Ik kon vannacht niet slapen en heb het nog 1:00 uur zien worden. Gisteren het zelfde verhaal. Ben daarna wel snel in slaap gevallen. Nu heb ik beide dagen netjes om 6:30 uur m'n temperatuur opgenomen en die is echt laag.. Zit op 7 dpo nu dus komende ongesteldheid lijkt mij wat vroeg. Voor m'n eisprong schommelde het tussen de 36,2 en 36,4. Toen schoot ie omhoog naar 36,7 dat hield 2 dagen aan, toen 36,6 - 36,6 en nu gisteren en vandaag 36,5 !! De avonden ervoor ben ik op tijd naar bed gegaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik vanmorgen om 8:30 uur nog een keer gemeten (gelijk bij opnieuw wakker worden, niet eerst opgestaan) en die kwam dus weer op 36,7.... Temperaturen jullie later als jullie laat naar bed zijn gegaan? En welke temperatuur kan ik nu het beste aanhouden? Ik temperatuur altijd rectaal, zelfde tijd en voordat ik maar iets doe. Alleen hand uitsteken en opmeten haha.
Tja het kan door je slaapuren komen dat hij nu lager is. Morgen even afwachten wat hij doet. Ik temperatuur niet later als ik later in slaap val en bij mij had dat nooit invloed. Ik zou ook gewoon de 36.5 aanhouden met een notitie