Hoi Dames ik zit met een vrij "ongewone" situatie volgens mij. Het is niet mijn ding om op dit soort fora naar advies te vragen, maar aangezien ik het zelf niet goed weet, zou advies wel welkom zijn. Hier de situatie: - normaal gezien heb ik cyclussen van netjes 26 dagen met eisprong op dag 12. - vorige cyclus begon op 30 maart (start ongesteldheid). Deze bloeding was niet zo hevig als anders, wel 2 x klontertjes (sorry voor de details). Duurde netjes 5 dagen zoals anders (zondag tem donderdag). Vrijdag geen bloedverlies en plots zaterdagavond heel licht bloedverlies dat tot maandagochtend aangehouden heeft. (echt heel licht). - Op dinsdag (dag 10 van de cyclus) begonnen met ovulatie testen zoals gewoonlijk (digitale van CB) zonder succes... Nu reeds aangekomen op dag 15 en nog steeds geen positieve ovulatietest. - Gevoelsmatig: geen stemmingswisselingen, wel moe en krampjes die vergelijkbaar zijn met ovulatiepijn maar lang niet zo hevig. Dé kramp die op een ovulatie wijst, en ik anders zeer duidelijk voel, blijft nog steeds uit. - vanochtend bijkomend een digitale CB zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Kan het zijn dat het te vroeg is om deze te doen. Of beter gezegd: kan het nota bene dat ik effectief zwanger ben na toch wel een vrij lange "ongesteldheid"? Of verwar ik ongesteldheid met een innestelingsbloeding? Ik hoop op jullie advies. Alvast bedankt!