Wie ziet er net als mij een licht streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door active82, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Bedankt voor je reactie! Maar waarom had jijzelf deze test voorheen weggegooid?:)

2. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik denk ook zelf eerder 4 dan 5 weken, omdat het niet gelijk een knaltest was. Er was na 5 min (vlak na de 5 min) een licht streepje (bijna niet op de foto te krijgen) en daarna werd het streepje steeds duidelijker!
    Echt zo spannend! Morgenochtend of zondagochtend wil ik weer testen, maar ik denk dat mijn vriend sowieso morgenochtend vroeg samen wil testen!;)

3. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Hoi dames,

Ik heb toch net nog een keer getest. 2 uurtjes niets gedronken en niet geplast.

De bovenste foto is de test van vanochtend (dus 6 uur na de test).

De tweede foto is de test van vanmiddag (precies na 5 min).

Ik plaats nog zo even een derde foto: De derde foto is de test van vanmiddag (na 8 min)

Bij de test van vanmiddag verscheen er al na 3 min een heel licht streepje. Met het oog was deze goed waarneembaar, maar op de foto zetten lukt dan weer niet :(.

4. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    En de derde foto (vanmiddag 8 min na testen).

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Meid, je moet niet zoveel testen.
    Daar maak je jezelf alleen maar onzeker mee.

Als ie van vanochtend goed was dan moet je niet later op de dag nog eens testen. Als je vaker wilt testen kan je dat beter de dag erna nog eens doen, en dan ook in de ochtend.
    Die urine is veel meer geconcentreerd.
    Ik zou de test van vanmiddag gewoon weggooien en morgen ochtend nog eens testen.

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik zeg zwanger hoor

Deel Deze Pagina