wie ziet er nog meer zo op tegen de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Cheerio, 20 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ik hoop voor ons allen dat we een redelijke prettige ervaring tegemoet gaan.... ;)

2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ergens zie ik er wel tegen op, het is mijn eerste zwangerschap en dus ook mijn eerste bevalling. Ik zie er meer tegenop omdat het 'het onbekende' is.. Maar ook dingen zoals; wanneer zal het gebeuren, hoe zal het gebeuren.. Zulke dingen. Ik zie er een beetje tegen op, omdat ik dan niks zelf in de hand zal hebben en alle touwtjes moet afgeven alsware.. Maar ik kijk er ook heel erg naar uit. Ik ben nu 34+4 weken zwanger, en ben zo nieuwsgierig naar ons kindje en begin behoorlijk ongeduldig te worden hahaa.. Het is dat ik nog "maar" 34+4 weken ben en niet al ong 3 weken verder, anders zou ik zeker denken je mag nu wel komen kindje..

3. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Toen ik zwanger was van de eerste zag ik er niet tegenop. Ik ben uiteindelijk bevallen met een ruggenprik, daardoor zag ik bij de tweede ook niet op tegen de bevalling. Ik ben bij de tweede bevallen zonder pijnstilling en ik heb me toch een pijn gehad! Daardoor zie ik nu wel heel erg op tegen de bevalling... :(

Deel Deze Pagina