Ik heb ook wat jeuk gehad op beide borsten, daarna heb ik een beetje striae achtige streepjes gekregen.. dus kan misschien zijn dat je borst jeukt omdat hij groeit?
had ik ook en nog steeds regelmatig moet ik zeggen. Heb gelukkig geen straie gekregen maar wel van 75F naar 80 I gegaan. Ik denk ook groeien ik had het alleen voornamelijk rechts. Heb nu ook al een paar weken dat mijn borsten zijn gaan lekken mss kan het daar ook mee te maken hebben?? groetjes paula
Ja ik heb ook vanalles aan mijn borsten steeds.. jeuk, pijn, tepels of borst zelf.. Zal wel aan het snel groeien liggen..!
Heb ik ook veel last van gehad, soms de een, dan de ander. Ik denk van het groeien. Heel irritant! (staat zo raar om er aan te krabben ) sterkte er mee!
Hier ook last van jeuk aan m'n borsten. En soms ook aan m'n buik. Zal wel door t groeien komen, gelukkig nog geen striae!
Hier de laatste week eigenlijk voor het eerst zere, jeukende tepels en gevoelige borsten. Zijn om mijn tepels heen (10 cm ofzo) ook helemaal rood. Voor mijn gevoel ook een groeispurt ofzo.