wie ziet er wat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by eline2014, Oct 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oxygen

Oxygen Actief lid

Oct 4, 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eerder ook zo'n test gedaan en de 2e foto die je laat zien.. daarvan lijken de streepjes idd niet helemaal op de juiste plek te zitten. Ik zie iig geen 2e streepje op de eerste foto.. ff afwachten paar dagen en eventueel een digitale test doen denk ik..

2. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ik zie helaas ook niets Eline. En de dames die hier hun eerlijke mening geven doen dat echt niet om jou te pesten of iets dergelijks. Toen ik de twee testen zag dacht ik ook in eerste instantie dat er mee geprutst was. En de tweede test is ook beschadigd lijkt wel. Maar als jij zegt dat je er niks mee hebt gedaan dan geloof ik je op je woord.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Denk ik ook. Wellicht in de hoop dat mensen zeggen dat het nu toch een positieve test is.Terwijl het gewoon dezelfde test is als foto 1 en 2.
    - cassette is niet goed gesloten
    - strip zit er niet goed in. Boven de strip zie je zelfs nog een kleine witte ruimte.
    - test is al een tijdje oud

Ik wil best zeggen dat je zwanger bent hoor als je dat graag wil horen. Maar dan zou ik je voor de gek houden en dat wil ik niet!

Gewoon over een paar dagen nog eens testen en desnoods met de CB Digitaal met wekenindicator.

Succes, ik hoop dat je zwanger bent en positief test!

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Ik ook !

Share This Page