Ik heb vorige week getest met kruidvat (2 voor 5 euro). Dit was niet met ochtendurine. Er kwam een hele dikke lijn te voorschijn, zeker net zo dik als de controlestreep. Ik denk zelf dat ik op dat moment 4 weken en 2 dagen zwanger was. Is het logisch dat een lijn dan al zo dik is, of is dat vaak pas later? Ik heb een onregelmatie cyclus, vandaar dat ik het niet precies weet. Graag jullie ideeën/ ervaringen!
Bedankt voor jullie reacties. Clearblue heeft geen zin meer ik ben nu minimaal 5 weken en 2 dagen. Dus die geeft altijd 3+ Het was echt een donkere streep, net zo donker als de controle streep. Dag erna heb ik weer een test gedaan en die was net zo donker. Weet iemand waar ik voorbeelden kan vinden van een test van 4 weken een een paar dagen?
zal wel rond de 5 weken zijn dan innesteling kan ook eerder zijn geweest, waardoor hij donkerder is dan bij iemand anders met dezelfde termijn, ik zou de echo afwachten. weet je wanneer je eisprong is geweest? gefeliciteerd trouwens!
Ik denk 16 september, maar weet het niet zeker. Ik heb vorige week donderdag en vrijdag op 2 oktober en 3 oktober getest.
Ik heb morgen middag een termijnbepaling, ben erg benieuwd. Ik hoop wel wat te zien, maar dat zal ook afhangen van het termijn.
Ik had ook een knaltest bij die termijn en ben echt niet langer zwanger hoor.Heb al 4 echo's gehad,dus dat weet ik zeker.
Ik had gisteren ook een dikke streep op of net 1 dag na nod, ik denk dat dat niets zegt. Maar wie weet. Teste een week voor nod positief.
wat maakt het uit? wees blij met zo'n streep! bij de echo zal je weten hoever je exact bent. lfs, Dorri